Král zahájil sezónu nejrychlejším časem v tréninku
vydal:
Pavel Fabry
zveřejněno:
10.2.2011, 17:20
počet komentářů:
0
Josef Král vstoupil do nové sezóny GP2 Asia ve velmi dobrém světle, zajel totiž nejrychlejší čas volného tréninku na úvodní podnik v Abú Zabí.
Na zkrácené verzi okruhu Yas Marina, kde proběhly také poslední předsezónní testy, šel Král do čela velice brzy, když zajel čas 1:37.788. Do vedení se pak sice vyhoupl Sam Bird z týmu iSport, Král ale odpověděl a konečné maximum stanovil na hodnotu 1:37.020.
Druhý čas patřil Davidemu Valsecchimu z nového týmu AirAsia. Ital na Krále ztratil tři desetiny sekundy.
Třetím nejrychlejším byl rezervní jezdec týmu Ferrari Jules Bianchi, jedou v barvách týmu Lotus ART. První pětku doplnili vítěz série z roku 2008 Romain Grosjean a Sam Bird.
p.
Jezdec
Tým
Čas
Odstup
1.
J.Král
Arden International
1:37.020
2.
D.Valsecchi
Team AirAsia
1:37.319
+ 0.299
3.
J.Bianchi
Lotus ART
1:37.408
+ 0.388
4.
R.Grosjean
DAMS
1:37.578
+ 0.558
5.
S.Bird
iSport International
1:37.601
+ 0.581
6.
E.Gutierrez
Lotus ART
1:37.602
+ 0.582
7.
M.Herck
Scuderia Coloni
1:37.711
+ 0.691
8.
S.Coletti
Trident Racing
1:37.742
+ 0.722
9.
C.Pic
Barwa Addax Team
1:37.789
+ 0.769
10.
M.Chilton
Carlin
1:37.798
+ 0.778
11.
F.Leimer
Rapax
1:37.860
+ 0.840
12.
L.Razia
Team AirAsia
1:37.864
+ 0.844
13.
J.Cecotto
Super Nova Racing
1:37.949
+ 0.929
14.
J.Palmer
Arden International
1:37.972
+ 0.952
15.
M.Ericsson
iSport International
1:38.010
+ 0.990
16.
D.Clos
Racing Engineering
1:38.016
+ 0.996
17.
G.van der Garde
Barwa Addax Team
1:38.060
+ 1.040
18.
M.Aljošin
Carlin
1:38.134
+ 1.114
19.
O.Turvey
Ocean Racing Technology
1:38.160
+ 1.140
20.
R.Gonzalez
Trident Racing
1:38.200
+ 1.180
21.
N.Berthon
Racing Engineering
1:38.251
+ 1.231
22.
F.Fauzy
Super Nova Racing
1:38.446
+ 1.426
23.
P.Varhaug
DAMS
1:38.571
+ 1.551
24.
J.Leal
Rapax
1:38.574
+ 1.554
25.
J.Jakes
Scuderia Coloni
1:38.580
+ 1.560
26.
A.Caldarelli
Ocean Racing Technology
1:39.042
+ 2.022
Zdroj: Formule.cz, časy GP2, Foto:
GP2
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.