Ve Španělsku bude zóna pro užití DRS nejdelší |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
První čtyři velké ceny letošní sezóny přinesly spoustu předjížděcích manévrů a Velká cena Španělska rozhodně nemá být výjimkou. Zóna pro užití systému DRS bude totiž nejdelší v celém kalendáři. Pravidla pro letošní sezónu umožňují v závodě jezdcům, kteří jsou do jedné sekundy za soupeřem před sebou, využít pohyblivého elementu zadního křídla, snížit přítlak a usnadnit si cestu k předjetí. Páska, na které se bude detekovat rozestup mezi jednotlivými závodníky, je umístěna před poslední zatáčku, nedaleko za ní pak začíná samotná zóna aktivace systému DRS. Ta má na Katalánském okruhu délku 830 metrů, je tedy nejdelší v kalendáři. Zdroj: Autosport, Foto: Force India Komentáře ke článku
|
Reklama