Key: "Sauber musí zareagovat na formu Force Indie." |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Technický ředitel Sauberu James Key říká, že švýcarský tým musí zareagovat na současnou formu Force Indie, chce-li udržet průběžné šesté místo v Poháru konstruktérů. Force India má za sebou sérii silných závodů, co se výkonnosti týče, a podařilo se jí zredukovat bodovou ztrátu na Sauber na pouhých devět bodů. Formule 1 navíc po letní přestávce zamíří na rychlé okruhy do Spa-Francorchamps a Monzy, které by charakteristikám vozu Sauberu nemusely sedět. "Myslím, že Force India rozhodně udělala krok vpřed, vypadá docela silně a má před sebou několik potenciálně silných podniků, Spa a Monzu, takže musíme trochu zareagovat na to, co dokázali a jak jsme na tom my," řekl Key. "Vyvíjíme nový balíček a další věci. Uvidíme. Myslím, že z naší strany není konzistence nejlepší, jedeme na jisté tratě a do podmínek, o kterých víme, že pro nás budou problematické, a dalších okolností, kde je to dobré, zřejmě si musíme udržet lepší konzistenci a pokusit se bojovat s Renaultem a Force Indií." Key zároveň přiznal, že jedním z problémů Sauberu je práce se střední směsí pneumatik, která jeho vozu příliš nevyhovuje. Tuto směs přitom Pirelli veze na nadcházející dvě velké ceny do Belgie a Itálie. "Myslím, že co se týče tratí, jak jsem předpovídal na Nürburgringu, místa jako Maďarsko a Silverstone, kde v bočním směru pneumatiku namáháte, jsou pro nás daleko lepší než místa, která jsou spíše brzda-plyn, jako například Kanada. Tratě, které jsou náročné na pneumatiky, jsou pro nás dobré. A co se směsí týče, vůbec se nám nedaří sžít se střední pneumatikou, ale měkká a superměkká pro nás vůbec nepředstavují problém a také tvrdá je pro nás překvapivě v pořádku. Když se ale musíme popasovat se střední, je to zkrátka velice těžké. Je hodně na hraně, velice snadno můžete překročit vrchol jejího pracovního okna, nebo se k němu vůbec nedostat, ale být v něm se zdá být hodně závislé na podmínkách." Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama