clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

HRT se v neděli na trať dostane, doufá de la Rosa

vydal: Pavel Fabry
zveřejněno: 1.3.2012, 16:55

počet komentářů: 0


Pedro de la Rosa doufá, že se týmu HRT podaří s letošním monopostem vyjet alespoň jednou v rámci závěrečné série předsezónních testů, která dnes začala.

Španělský tým musel posunout premiéru svého F112 kvůli neúspěšným crashtestům, které dokončil o týden později, než plánoval. Nyní přitom bojuje s časem, aby vůz stihl dát dohromady a vyjet na trať do konce tohoto týdne.

De la Rosa se nechal slyšet, že současným plánem je dostat vůz na trať alespoň v neděli, ačkoliv nevyloučil, že by tým mohl vyjet k filmovacím jízdám nebo jízdám na přímé trati v průběhu příštího týdne.

Předsezónní testování musí podle současných sportovních regulí skončit tuto neděli, poté už před úvodní Velkou cenou Austrálie nebude možné v rámci klasického testu vyjet.

"Faktem je, že současným cílem je pokusit se dostat na trať v neděli," prozradil de la Rosa. "Crashtesty jsme zvládli minulou neděli a od té doby tým auto staví.

Jsme ve fázi stavby vozu a pokud stihneme neděli, bude to fajn. Pokud ne, pak máme možnost absolvovat nový test v pondělí."

De la Rosa podotkl, že HRT věří, že se mu s letošním monopostem podaří udělat významný krok vpřed v průběhu sezóny, ačkoliv příprava na úvodní velkou cenu zatím neprobíhá zcela ideálně.

"Máme v úmyslu růst, postupně růst a zlepšovat se a pokud se nám bude dařit zlepšovat závod od závodu, pak to bude dobré. Nezapomínejme, že šampionát má dnes 19 nebo 20 závodů, takže budeme mít na zlepšení prostor.

Musíme jít ale krok po kroku a položit základy. To, co jsem dosud viděl, mě nadchlo, vedení týmu odvádí dobrou práci."

De la Rosa také prozradil, že HRT je připravené během sezóny nasadit systém KERS, ačkoliv sezónu zahájí bez něj.

"Auto je navržené tak, aby mohlo využít systému KERS, tým se ale rozhodl začít bez KERSu. V průběhu sezóny, jakmile budeme mít více času na testování a budeme v Evropě, pak se můžeme rozhodnout, zda jej použijeme, nebo ne. Hlavní ale je, že auto je kolem KERSu navržené."

Zdroj: Autosport, Foto: Sauber

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
De la Rosa penalizován za výměnu převodovky - 22.9.2012
F1 musí analyzovat nehodu de Villoty, tvrdí de la Rosa - 5.7.2012
Pedro de la Rosa bude příští rok závodit pro HRT - 21.11.2011

Reklama