Jezdci Champ Cars testovali v Las Vegas |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Michal Beran počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Většina týmů, které nasazují vozy do letošní série Champ Cars využila možnosti zúčastnit se testovacího dne na oválu v Las Vegas, na kterém se dne 24. až 25. září uskuteční zřejmě jediný letošní závod série konaný na klopeném oválu.Testů se nezúčastnila pouze stáj Dale Coyne Racing a A.J. Allmendinger ze stáje RuSPORT. Cílem testů bylo především ověřit funkci základního aerodynamického nastavení, které bylo pro závod týmům předepsáno vedením CCWS na základě výsledků testů, které byly prováděny v červenci v aerodynamickém tunelu. Podle všeho tedy jezdci pojedou s podobným aerodynamickým vybavením, jako pro závody na klasických okruzích, tedy s velkým přítlakem. S podobným balíčkem aerodynamických prvků se jel i jediný loňský závod konaný na rychlostním oválu, kterým byl závod na Lausitzringu. Testy započaly pod zataženou oblohou a pokračovaly až do večera, kdy už se jelo za umělého osvětlení. I to bylo důležité, protože rovněž závod Las Vegas Champ Car 400 se pojede večer za umělého osvětlení. V druhé části tesů jezdci zkoušeli chování vozů při jízdě těsně za nebo vedle jiného vozu. Jedině tak je možné ve skutečnosti zjistit chování monopostů v turbulentním proudění, způsobeném ostatními vozy. Výsledky testů v podstatě potvrdily závěry zkoušek v aerodynamickém tunelu a slibují v Las Vegas zajímavý závod. Výsledky testů:
Všechny časy neoficiální Zdroj: Champ Cars Komentáře ke článku
|
Reklama