Přestože Muller do druhého závodu na Monze odstartoval až z páté řady, nenechal nikoho na pochybách o tom, kdo je momentálně ve WTCC králem. Jen čtyři kola mu trvalo, než se vypořádal se svými soupeři a pak už jen na deštěm smáčeném okruhu kontroloval průběh závodu.
Do závodu startovala z první řady dvojice Darryl O´Young a Marc Basseng. Jenže Bassengovi se start nepovedl a z třetí řady se vpřed prodral zkušený Tarquini, který v rozmístění vozů na startovním gridu cítil velkou příležitost. O´Young na BMW mu nedokázal vzdorovat ani jedno kolo a při průjezdu cílem prvního okruhu byla na čele pole již Italova Honda. Za ním se řítili Basseng, Nykjær a Muller, protože Hong-Kongský pilot nedokázal udržet za sebou ani je.
Ve druhém kole vylétl v Parabolice do štěrku MacDowall a před O´Younga se přehnali Nash a Oriola. Na čele si zatím Muller připravoval pozici k útoku na třetího Nykjaera, ve třetím okruhu ho skutečně překonal a vydal se stíhat vedoucí dvojici tvořenou Bassengem a Tarquinim. Už v následujícím kole chyboval v první zatáčce Basseng, čehož Muller okamžitě využil a posunul se na druhé místo. Ani všechny Tarquiniho zkušenosti a jezdecký um nedokázaly francouzského pilota zadržet a do pátého okruhu už projel Muller na čele.
Z hloubi startovního pole se mezitím stejně jako v prvním závodě muse probojovávat Robert Huff. V šestém kole chyboval Basseng v nájezdu do první šikany znovu a propadnul se až na čtvrté místo. O kolo později neodolal Tarquini útoku Nykjaera, ale stále se nevzdával a o kolo později se vrátil zpět před Dána, který mu však útok v šikaně Variante Ascari vrátil a druhou pozici pak udržel až do cíle.
Naopak Tarquini musel v závěru ještě odolávat náporu Bassenga, ale svou pozici již udržel. Na cílové čáře je dělilo pouhých 0,087 sekundy. Robert Huff skončil po další skvělé stíhací jízdě tentokráte na desátém místě.
Dalším závodem seriálu je Velká cena Maroka, která se na okruhu v Marákeši pojede 7.dubna.
p.
Jezdec
Tým
Vůz
Čas
Odstup
1.
Y. Muller
RML
C
23:27.254
2.
M.Nykjaer
Nika Racing
C
23:29.736
+ 2.482
3.
G.Tarquini
Honda Racing Team JAS
H
23:32.248
+ 4.994
4.
M.Basseng
Münnich Motorsport
S
23:32.335
+ 5.081
5.
T.Chilton
RML
C
23:32.866
+ 5.612
6.
P.Oriola
Tuenti Racing Team
S
23:34.009
+ 6.755
7.
J.Nash
Bamboo-engineering
C
23:41.699
+ 14.445
8.
T.Monteiro
Honda Racing Team JAS
H
23:47.827
+ 20.573
9.
S.D´Aste
PB Racing
B
23:50.976
+ 23.722
10.
R.Huff
Münnich Motorsport
S
23:52.696
+ 25.442
11.
T.Coronel
ROAL Motorsport
B
24:04.380
+ 37.126
12.
D.O´Young
ROAL Motorsport
B
24:08.648
+ 41.394
13.
F.Engstler
Liqui Moly Team Engstler
B
24:11.158
+ 43.904
14.
F.Barth
Wiechers-Sport
B
24:13.175
+ 45.921
15.
F.Monje
Campos Racing
S
24:17.932
+ 50.678
16.
T.Boardman
Special Tuning Racing
S
24:20.845
+ 53.591
17.
Ch.Ng
Liqui Moly Team Engstler
B
24:26.411
+ 59.157
18.
J.-P. Dayraut
ANOME
B
24:33.791
+ 6.537
19.
M.Bennani
Proteam Racing
B
24:53.975
+ 26.721
20.
A. MacDowall
Bamboo-engineering
C
-
1 kolo
21.
R.Münnich
Münnich Motorsport
S
-
1 kolo
22.
N.Michelisz
Zengő Motorsport
H
-
1 kolo
Všechny časy neoficiální
C-Chevrolet, H-Honda, L-LADA, B-BMW, S-Seat
Zdroj: Formule.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.