Carlos Muňoz, pro nějž je letošní pětistovka v Indianapolisu prvním startem v IndyCar, zajel nejrychlejší čas v rámci druhého dne tréninků na nejslavnější americký závod. Tým Andretti Autosport obsadil pět pozic v první šestce výsledkové listiny. Jen A.J. Allmendinger zabránil tomu, aby si tým Michaela Andrettiho zabral celou první pětku.
Michel Jourdain, Ryan Briscoe a Oriol Servia v neděli poprvé vyjeli na trať. Briscoe si rovnou vyzkoušel primární i záložní vůz. Celkem jezdci v neděli odjeli 730 kol, celý program se obešel bez jediného incidentu.
p.
Jezdec
Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
C.Muňoz
Andretti Autosport
C
70
00:40.3545
2.
R.Hunter-Reay
Andretti Autosport
C
50
00:40.3905
+ 0.036
3.
E.Viso
Andretti Autosport
C
59
00:40.4453
+ 0.090
4.
M.Andretti
Andretti Autosport
C
63
00:40.4521
+ 0.097
5.
A.J.Allmendinger
Team Penske
C
40
00:40.6726
+ 0.318
6.
J.Hinchcliffe
Andretti Autosport
C
52
00:40.7412
+ 0.386
7.
C.Kimball
Chip Ganassi Racing
H
14
00:40.9505
+ 0.596
8.
E.Carpenter
Ed Carpenter Racing
C
26
00:40.9546
+ 0.600
9.
J.Newgarden
Sarah Fisher Hartman
H
28
00:40.9638
+ 0.609
10.
T.Kanaan
KV Racing Technology
C
17
00:40.9769
+ 0.622
11.
O.Servia
Panther DRR
C
26
00:41.0429
+ 0.688
12.
T.Sato
A.J.Foyt Enterprises
H
62
00:41.0806
+ 0.726
13.
R.Briscoe
Chip Ganassi Racing
H
14
00:41.1147
+ 0.760
14.
JR Hildebrand
Panther Racing
C
21
00:41.1897
+ 0.835
15.
D.Franchitti
Target Chip Ganassi
H
24
00:41.2618
+ 0.907
16.
S.Dixon
Target Chip Ganassi
H
20
00:41.2772
+ 0.922
17.
S.Bourdais
Dragon Racing
C
30
00:41.4025
+ 1.048
18.
S.Pagenaud
Schmidt/Hamilton HP
H
23
00:41.6074
+ 1.252
19.
S.Saavedra
Dragon Racing
C
18
00:41.6711
+ 1.316
20.
M.Jourdain Jr.
Rahal Letterman Lanigan
H
34
00:41.7677
+ 1.413
21.
J.Jakes
Rahal Letterman Lanigan
H
14
00:41.8051
+ 1.450
22.
G.Rahal
Rahal Letterman Lanigan
H
14
00:42.0381
+ 1.683
M = motor, C = Chevrolet, H = Honda. V tabulce je uveden u každého jezdce jen ten výsledek, který zajel s ve výsledkové listině nejvýše postaveným vozem.
Zdroj: Formule.cz, foto: INDYCAR/LAT USA
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.