clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Zaslechli jsme v paddocku - pátek

vydal: Tomáš Richtr
zveřejněno: 24.9.2004, 20:15

počet komentářů: 0


"Myslím, že jsem se již okruh naučil, ale nedokázal jsem zajet rychlé kolo, protože jsem se na nových pneumatikách dostal do velkého provozu."
Juan Pablo Montoya, Williams BMW


"Bohužel jsem dostal hodiny na začátku své dlouhé jízdy a museli jsme trochu pozměnit program."
Anthony Davidson, BAR Honda


"Jsme konkurenceschopnější než jsme čekali."
Mike Gascoyne, technický ředitel Toyoty


"Co je hodně odlišné, je náročná první zatáčka a dlouhá zatáčka před nájezdem na cílovou rovinku. To nikde jinde nenajdete."
Fernando Alonso, Renault


"Měl jsem na tváři velký úsměv, byl to úžasný pocit."
Robert Doornbos, Jordan Ford (Grand Prix debut)


"Nechápu, proč tu ještě není nějaký čínský pilot, říká se, že Brazilci jsou dobří jezdci, protože je tu velký provoz, ale pak by Čínani museli být podstatně lepší!"
Rubens Barrichello, Ferrari


"Při pitstopech je potřeba být velmi opatrný, asfalt je hodně kluzký."
Mario Theissen, sportovní ředitel BMW Motorsport


"Dnes jsem jezdil v novém šasi R5b-06."
Christian Klien, Jaguar Cosworth


"Škoda, že jsme nezískali více dat z Takumova vozu, nebo z dlouhých Anthonyho jízd."
Jenson Button, BAR Honda


"Stále ještě musím přijít na to, jak dostat z pneumatik v jednom kole to nejlepší. Není to jednoduché, ale dá se najít rytmus!"
Jacques Villeneuve, Renault


"První zatáčku jsem si vážně užil, což jsem ostatně, stejně jako všichni ostatní, čekal."
Nick Heidfeld, Jordan Ford


"Dlouhé zatáčky poskytují skvělé příležitosti k předjíždění."
Ralf Schumacher, Williams BMW


"Spousta zatáček má slepý vrchol."
Michael Schumacher, Ferrari


"Nějakou dobu trvalo, než jsem našel ideální stopu."
Olivier Panis, Toyota


"Rád bych organizátorům pogratuloval za to, čeho tady pro formuli 1 dosáhli."
David Richards, BAR Honda


"První zatáčka je velmi technická a ty dvě rychlé zatáčky jsou dobrá sranda."
Felipe Massa, Sauber Petronas


"Takuma byl vlastně penalizován dvakrát, jednou neabsolvoval trénink a pak ztratí deset míst na startu."
Geoffrey Willis, technický ředitel BAR Honda


"První dvě zatáčky jsou obzvlášť velkou výzvou."
Kimi Räikkönen, McLaren Mercedes


"Dopoledne jsem měl problém se softwarem na svém autě."
Michael Schumacher, Ferrari


"Zkoušel jsem různé linie a nějaký čas bych asi ještě dokázal najít."
Fernando Alonso, Renault


"Tenhle okruh vyžaduje pozornost nad opotřebováním zadních pneumatik."
David Coulthard, McLaren Mercedes


"Tento okruh je hodně různorodý a 1,2 km dlouhá rovinka je hodně náročná na motor BMW."
Mario Theissen, sportovní ředitel BMW Motorsport


"Jsem nadšen prací našich inženýrů, kteří nám díky simulacím značně ulehčili práci."
Ron Dennis, šéf týmu McLaren Mercedes


"Velké množství zatáček a různé jízdní stopy to dělají ještě zajímavější."
Rubens Barrichello, Ferrari

Zdroj: Formule.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Přehled nejrychlejších kol - 7.10.2007
Přehled zastávek v boxech - 7.10.2007
Hamilton klopýtl cestou k titulu, Räikkönen vítězí! - 7.10.2007
Přehled nejvyšších rychlostí - 6.10.2007
Přehled časů v jednotlivých sektorech - 6.10.2007

Reklama