clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Marussia se chce pravidelně účastnit Q2

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 18.2.2014, 19:10

počet komentářů: 0


Od vstupu Marussie/Virginu/Manoru do formule 1 se jejich jezdcům dařilo postupovat do druhé části kvalifikace jen velmi sporadicky a i to jen díky technickým problémům rychlejších vozů, nebo proměnlivým povětrnostním podmínkám. John Both však věří, že tyto časy již skončily a Marussia se začne pravidelně objevovat i v Q2:

"Nemůžeme si určit jiný cíl, než pravidelné postupování do Q2.", řekl Autosportu šéf Marussie. "Víme, že to bude náročné, protože závodíme proti několika výjimečným osobnostem a také proti týmům s obrovským rozpočtem. Jsme nejmenším týmem Formule 1, ale je čas udělat krok vpřed."

Z F1 se potichu vytratil tradiční dodavatel motorů Cosworth, který by se svým rozpočtem nemohl konkurovat třem velkým automobilkám, a tak Marussia od této sezóny přechází na motory z továrny Ferrari.

Marussia se už nyní soustředí na vylaďování svého balíčku a do Austrálie by měla poslat vůz vizuálně velmi podobný tomu, který se zítra bude prohánět po sakhirském okruhu.

"Přijde ještě několik malých změn, ale nic velkého. Jsme jen parta 190 lidí a už samotná účast v Jerezu byla pro nás obrovskou výzvou. Samozřejmě, stále pracujeme i v aerodynamickém tunelu a nějaké úpravy do Melbourne přivezeme.

V roce 2013 jsme byli nejspolehlivějším týmem s nejspolehlivějším autem a letos se pokusíme o totéž.", zakončil Both.

Zdroj: autosport, Foto: Marussia

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Manoru podává pomocnou ruku také McLaren - 27.2.2015
Minardi: F1 potřebuje malé týmy - 9.2.2015
Marussia se prý ještě nevzdává - 7.2.2015
Konkurenti stopli návrat Marussie! - 6.2.2015
Šokující návrat Marussie? - 4.2.2015

Reklama