clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Grosjean: Problémy máme s motorem a bateriemi

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 19.2.2014, 20:25

počet komentářů: 0


Lotus po vynechání prvních testů v Jerezu a absolvování dvou soukromých natáčecích dnů, dnes konečně představil svůj nový E22 veřejnosti. Ten si měl hned nato změřit síly s konkurencí, ale místo toho většinu času odpočíval v garáži. Za celý den se mu podařilo absolvovat pouze 8 okruhů a trpěl hned několika problémy.

Grosjean novinářům sice neprozradil, co přesně se uvnitř E22 vlastně děje, ale je přesvědčen, že Lotus si prostě nemůže dovolit ztratit ještě více času, zatím co jeho soupeři pomalu začínají ladit aerodynamiku a testovat možnosti nových pneumatik.

"Užil jsem si možnost opět sednout do auta, i když jen nakrátko", prozradil Grosjean. "V zadní části auta máme spoustu nových věcí a popravdě, ani nerozumím všemu, co se tam odehrává. Vím pouze, že naše problémy souvisejí s motorem a novými bateriemi. Nevím ani, proč se nám nepodařilo zopakovat bezproblémový druhý filmovací den. Myslím, že to může souviset s teplotami, ale ještě si nejsme jistí. Problémy související s bateriemi naštěstí nejsou velké. Nyní by nebylo vhodné soudit, zda jde o problém Lotusu nebo Renaultu. Doufám jen, že se týmu podaří všechny závady odstranit, protože je pro nás nesmírně důležité najet hodně kilometrů.

Do Austrálie nás čeká ještě dlouhá cesta. O nastavování auta a takové věci se příliš nestarám, to přijde až ve volném tréninku v Austrálií. Teď je to o nápravě všech problémů a o tom, aby vůz zvládl dlouhé jízdy."

Zdroj: espnf1, Foto: Lotus

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Grosjean měl vyhrávat závody, míní Boullier - 14.1.2021
Grosjean: Takhle se říká sbohem! - 30.11.2015
Grosjean: Přestup do Haasu jen kalkulovaným rizikem - 5.11.2015
Prodej Lotusu je ještě daleko - 17.10.2015
Jolyon Palmer: Závodění anebo nic - 6.10.2015

Reklama