Hülkenberg v Malajsii navštívil zapovězený podnik |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Formule 1 se (dočasně) stala sportem, ve kterém na hmotnosti soutěžícího záleží stejně jako na hmotnosti žokeje v dostizích. Čím menší a lehčí jezdec, tím větší má šance na úspěch. Takový přístup značně znevýhodňuje vysoké jezdce, mezi které patří i Nico Hülkenberg. Všichni vyšší jezdci se po skončení loňské sezóny rozhodli drasticky zhubnout, zpravidla pod dohledem nejlepších expertů. Nelze se proto divit, že zpráva o Němcovém přečinu obletěla svět stejně, jako kdyby navštívil některý z mnohem nemravnějších malajských podniků… "Byla to taková malá výjimka z pravidla", hájí se Hülkenberg. "Dalo by se to nazvat stavem nouze. Byl jsem hladový a McDonaldy jsou na každém rohu…“ Hülkenberg dále řekl, že se svou hmotností již tak nemůže nic dělat, protože kvůli své výšce si na množství tělesných tuků ale i svalstva dává pozor již od juniorských sérií. Jeho krajan Nico Rosberg také není současnou situací nadšený: "Tvrdě trénovat a být při tom hladový je hotové peklo. Od prosince jsem neměl v ústech nic sladké a už si připadám jako mnich." Utrpení jezdců královské motoristické kategorie by mělo skončit spolu s koncem této sezóny. Týmy a FIA se dohodly, že od příštího roku se minimální hmotnost monopostů zvýší o 10 kilogramů a automobilky pravděpodobně připraví odlehčené verze svých pohonných jednotek. Fanouškům nezbývá nic jiného, než se svými hrdiny alespoň soucítit. Zdroj: f1today, Foto: Force India Komentáře ke článku
|
Reklama