clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Renault vypíná bezpečnostní režim

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 4.6.2014, 08:16

počet komentářů: 0


Renault během posledního měsíce pracoval na sérií vylepšení, která odstranily i poslední závažné problémy jejich nové pohonné jednotky. Renault se trápil už od prvního předsezónního testu v Jerezu a postupně objevil tolik problómů, že musel přistoupit k drastickým opatřením, která vedla k snížení výkonu jeho agregátu Energy F1-2014. Snažil se tak vyhnout velkému množství poruch. Nyní by se však konečně měli dostat do formy, ve které chtěli být už na startu australské GP a i samotný šéf traťových operací Renaultu je zvědavý, jak na tom teď budou v porovnání s konkurencí.

"Už na začátku sezóny jsme si řekli, že bychom se měli do Kanady pokusit dostat z "bezpečnostního režimu". Během posledních čtyř závodů jsme nasadili několik vylepšení a proces završíme v Montrealu. Bude to první reálné srovnání našeho motoru s konkurencí", vysvětlil Rémi Taffin.

V zájmu zvýšení spolehlivosti přivezeme několik zcela nových dílů. Také nasadíme pozměněný software, který by měl jezdcům usnadnit řízení vozů a vylepšit hospodaření s energií."

Před další výzvu postavil francouzskou automobilku monacký závod, v němž její agregáty zradily oba jezdce Toro Rosso i Sebastiana Vettela.

Toro Rosso mělo problémy s výfukem. Společně s týmem jsme přišli na důvod tohoto problému a už jsme přijali opatření, aby se stejný problém již neopakoval. Vettela stopl mechanický problém s MGU-H." (jednotka zabezpečující obnovu tepelné energie)

Netradiční profil tratě nedaleko Montrealu s pravidelným střídáním šikan a rovinek dokonale prověří efektivitu systémů na obnovování energie i spalovacího motoru.

"Okruh Gillese Villeneuvea má malé množství zatáček, jezdci zde nebrzdí tak často jako na většině jiných okruhů, takže MGU-H poskytne menší množství energie. O to důležitější roli sehraje MGU-K. Na tomto okruhu se naplno projeví omezení spotřeby paliva a každý kousek energie poskytnuté rekuperačními systémy se podepíše na výsledek nedělního závodu."

Zdroj: f1times

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Renault: Není důvod kopírovat motor Mercedesu - 6.7.2017
Renault změnil 95 % své pohonné jednotky - 26.2.2017
Renault: Zvuk se měnit nebude - 3.4.2014
Renault: Naše týmy už mohou jezdit bez omezení - 20.2.2014

Reklama