24 hodin ve Spa: slovem i obrazem |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Krejčík počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Autor fotogalerie: Tomáš Krejčík Báječné místo na odpočinek - Eau Rouge. Naleznete zde 61 vozů? Vanthoor si s přehledem pohlídal v superpole vybojované prvenství. V tréninku bylo Les Combes místem častých hodin, v závodě naopak zajímavých soubojů bez větších chyb. První letošní obět Raidillonu. Rusové brzy získali zbytky svého jediného vozu z uzavřeného parkoviště a ráno se na okruhu jejich kamiony nenacházely. Stejně krutě trestá chyby Blanchimont aneb zbytky mclarenu týmu Von Ryan. Maasen se připletl do velké kolize v Raidillonu, vrak dovlekl do boxů, kde byl zahalen plachtou. V první čtvrtině závodu častý obrázek na závod neutralizovaný bezpečnostním vozem. Po kolizi ferrari týmu Kessel a GT Corse byl závod dokonce na celou hodinu zastaven. První část pole zůstala stát na cílové rovince, druhá v klesání k zatáčce Pouhon. Jezdci uvěznění před Pouhonem nasedli do vozů a za pár okamžiků vyrazí do obnoveného závodu. Magnet pro nespavé fanoušky aneb parkoviště havarovaných vozů. Pro jistotu byly některé vozy přikryté plachtou. Jenže vozy začaly v parkovišti rychle přibývat... Potlesk pro mechaniky po tankování a výměně pneumatik u Palttalova vozu. Vozu týmu ISR se nehody prozatím vyhýbaly, stejně jako body po šesti a dvanácti hodinách. Za desáté místo ve třídě následuje odměna pouze na konci závodu, nikoliv v jeho průběhu. Zdroj: SRO, Formule, Foto: Tomáš Krejčík Komentáře ke článku
|
Reklama