Statistiky z Jerezu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Máme za sebou první čtyři dny testů v Jerezu a to je správný čas podívat se na první statistiky. Z pohledu rychlosti nejvíce překvapilo Ferrari, které jako jediné jezdilo časy pod 1:21s. Třetí místo v tabulce nejrychlejších časů patří Felipe Nasrovi ze Sauberu a Marcuse Ericssona nalezneme na 5. příčce, což naznačuje velké zlepšení motorů Ferrari. Naopak, poslední příčky patří jezdcům McLarenu testujícího nové pohonné jednotky Hondy uložené v úzké zadní části monopostu MP4-30. Rychlostí zatím neoslnili ani Red Bull, Toro Rosso a Lotus.
Víc než rychlá kola si však v testech týmy cení odjeté kilometry. V této disciplíně suverénně vítězí Mercedes, kterému se během 4 dnů podařilo absolvovat 515 kol. Dařilo se však i Sauberu a trochu překvapivě Toro Rosso. Pouze pár kol za juniorkou Red Bullu zůstalo Ferrari. Zcela spokojen nemůže být Williams a Lotus vynechal 1 a půl dne kvůli meškajícím součástkám. Na předposledním místě najdeme Red Bull, který měl problémy se spolehlivostí a v pondělí si připsal pouze 18 kol, protože Daniil Kvjat poškodil jediné přední přítlačné křídlo a další do Jerezu dorazilo až v úterý ráno. Poslední místo si opět rezervovala dvojice McLaren-Honda překonávající první "dětské nemoci".
Kvůli absenci Force Indie používaly motory Mercedes v Jerezu jen 3 vozy a Lotus přispěl pouze 190 koly, ale německá automobilka beztak nasbírala více dat než Ferrari a skoro dvakrát víc než Renault. Na posledním místě tabulky musí být zákonitě Honda, jelikož spolupracuje pouze s McLarenem.
Zdroj: grandprixtimes Komentáře ke článku
|
Reklama