clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Zaslechli jsme v paddocku - pátek

vydal: Tomáš Richtr
zveřejněno: 23.10.2004, 11:11

počet komentářů: 0


"Když jedete na limitu, je velmi jednoduché jedním kolem najet na špinavou část trati a dostat hodiny."
Ricardo Zonta, Toyota

"Na Interlagosu jsme dlouho nebyli a od té doby jsme ve vývoji urazili dlouhou cestu, takže jsme možná měli víc práce než při obvyklém pátku."
Sam Michael, technický ředitel Williams BMW

"Chvíli trvalo si zase zvyknout na hrbolatou trať."
Fernando Alonso, Renault

"Ty reakce publika mi dělají radost."
Rubens Barrichello, Ferrari

"Naše auta vypadají rychlá a jsem přesvědčen, že Jenson a Taku zajedou dobrý závod."
Anthony Davidson, BAR Honda

"Nejsem si ještě zcela jist, jak jsme na tom v oblasti výkonu a nastavení, nicméně na jedno kolo jsme rychlí."
Michael Schumacher, Ferrari

"Auto bylo dopoledne přetáčivé a odpoledne nedotáčivé, hodně práce před námi. Potřebujeme tak něco mezi!"
Giancarlo Fisichella, Sauber Petronas

"Trať je neuvěřitelné hrbolatá, tudíž není vůbec jednoduché najít spávné nastavení."
Ralf Schumacher, Williams BMW

"Je trochu divné být tady v Interlagosu na konci sezóny, místo v jejím úvodu."
Jean Todt, šéf Ferrari

"Anthony byl důležitou součástí našeho programu a já bych mu tímto rád poděkoval."
David Richards, šéf týmu BAR Honda

"Výsledky jsou těsné, bude potřeba zajet dobré kolo v kvalifikaci. Ferrari je silné, ale věřím, že je dokážeme porazit."
Kimi Räikkönen, McLaren Mercedes

"Normální pátek, až na to, že tenhle byl letos osmnáctý."
Peter Sauber

"Stále trochu ztrácíme v prvních kolech na nových pneumatikách."
Jacques Villeneuve, Renault

"Trať je snad ještě hrbolatější než dřív."
Juan Pablo Montoya, Williams BMW

"Bohužel jsem měl problémy s velkým provozem na této krátké trati, ve svém posledním rychlém kole jsem předjel tři auta."
David Coulthard, McLaren Mercedes

"Vysoko posazený okruh znamená, že motory mají nižší výkon, ale auta menší odpor."
Sam Michael, technický ředitel Williams BMW

"Navzdory novému povrchu je okruh stále hrbolatý."
Jenson Button, BAR Honda

Zdroj: Formule.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Za problémy Hamiltonova mclarenu může pilot sám - 23.10.2007
Španělský tisk hovoří o "trapasu století" - 22.10.2007
McLaren informoval FIA o svém záměru odvolat se - 22.10.2007
Týmy BMW-Sauber a Williams nebyly potrestány - 22.10.2007
Přehled nejrychlejších kol - 21.10.2007

Reklama