Force India se zlepší až po poločase |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Force India se pravděpodobně nevrátí ke své loňské formě dříve, než se naplno projeví přínos přestěhování části týmu do Německa. Stáj se opozdila s vývojem a konstrukcí VJM08 a stihla se zúčastnit pouze 2 a půl dne zimních testů. Během velkých cen Austrálie a Malajsie nasbírala množství dat a nadále má výhodu v podobě nejvýkonnějších pohonných jednotek od Mercedesu, vůz by se však potřeboval zlepšit po stránce aerodynamiky, což mu umožní až plné využití špičkového větrného tunelu Toyoty v Kolíně nad Rýnem. "Loni jsme se podívali na naše výsledky a viděli jsme, že máme na výběr. Mohli jsme pokračovat v našem vlastním větrném tunelu v Brackley (nedaleko základny týmu, který sídlí v Silverstone), který je již poměrně starý a umožňuje testování maximálně 50 procentních modelů, nebo jsme mohli přistoupit k restrukturalizaci celého oddělení aerodynamiky a pohnout se vpřed," řekl Bob Fernley. Naštěstí se Vijay (Mallya, šéf a spoluvlastník týmu) rozhodl nás podpořit a učinil rozhodnutí a my jsme se pustili do restrukturalizace oddělení."
A právě přesun do Německa a rozdělení týmu na dvě části oddělené Lamanšským průlivem stojí za tím, že Force India momentálně nedokáže držet krok s konkurencí ve středu pole. "Teď již pracujeme jen v Kolíně nad Rýnem v tunelu Toyoty a aktualizovali jsme naše CFD oddělení, ale bohužel, během tohoto procesu jsme zaostali a nemyslím si, že se dokážeme vrátit zpět dříve, než budeme v polovině sezóny." Zdroj: crash Komentáře ke článku
|
Reklama