Z krátkých závodů z Nogara do vytrvalostní Monzy |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Krejčík počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Úvodní podnik letošní sezóny Blancpain Sprint Series ve francouzském Nogaru přinesl I.S.R. Racingu první úspěch. Bratři Thomas a Anders Fjordbachovi (DEN) získali dvě vítězství v Silver Cupu. Zrádný asfalt, který byl během sobotní kvalifikace místy vlhký, zabránil, aby obě Audi R8 LMS ultra českého týmu předvedla svůj plný potenciál. Posádka Bonanomi – Salaquarda a bratři Fjordbachovi zvolili opatrnost, nechtěli udělat žádnou chybu, která by mohla ovlivnit výsledek celého víkendu. Nedělní kvalifikační závod ale přinesl skvělý comeback obou posádek: Bonanomi se Salaquardou se s vozem #75 dokázali propracovat až na šesté místo v absolutním pořadí těsně následováni vozem #74 bratrů Fjorbachových, kteří zároveň zvítězili v Silver Cupu. Úspěšný víkend dánských bratří uzavřel tím nejlepším způsobem hlavní závod, který se jel netradičně v pondělí. Získali další vítězství v Silver Cupu. Bonanomi a Salaquarda odjeli další solidní závod a po vyrovnaném výkonu dojeli do cíle sedmí. Blancpain Sprint Series pokračuje 10. května na Brands Hatch (GBR). Jezdecká sestava pro Blancpain Endurance Series je kompletní! Po povedené premiéře v Blancpain Sprint Series minulý týden v Nogaru se I.S.R. Racing nyní soustředí na Blancpain Endurance Series, která začíná tento víkend v Monze. Český tým před pár hodinami zkompletoval obsazení Audi R8 LMS ultra se startovním číslem 74, když se dohodl s italskými piloty Fabiem Onidim a Andreou Rodou, kteří se budou za volantem střídat s jezdcem pražského týmu Dánem Andresem Fjordbachem. Jak už bylo dříve oznámeno, s vozem se startovním číslem 75 bude startovat posádka Marco Bonanomi (ITA), Filip Salaquarda (CZE) a Frédéric Vervisch (BEL). Andres Fjordbach, 24 let, který s I.S.R. Racingem minulý víkend v Nogaru získal dvě vítězství v Silver Cupu Blancpain Sprint Series, se závoděním začal v roce 2007 po několika sezónách strávených v motokárách. Do roku 2009 závodil v několika dánských šampionátech jako jsou VW Polo Cup a Renault Clio Cup. Po dvou letech mimo závodění skončil v dánském šampionátu ThunderSport na šestém místě a stejně jako v následujícím roce několikrát vystoupil na stupně vítězů. V roce 2014 byl s Porsche 911 velice blízko vítězství ve 24h v Dubaji, když vedl dlouhých 18 hodin, aby nakonec skončil druhý. Letos už si vítězství nenechal ujít, když znovu usedl do Porsche 911. Fabio Onidi, 27 let, má za sebou bohatou kariéru v motorsportu, kterou zahájil v juniorských formulových sériích a starty v GP2 se dostal velice blízko k F1. Mezi jeho největší úspěchy patří druhé místo v Euroseries 3000 v roce 2008, když vyhrál dva závody, a druhý skončil i v následujícím roce. Dosáhl rovněž jednoho vítězství a sedmi umístění na stupních vítězů v sérii AutoGP. Od roku 2013 se věnuje mezinárodním vytrvalostním závodům, zazářil několika umístěními na stupních vítězů ve FIA GT Series a předvedl několik výborných výkonů v Blancpain Sprint Series. Andrea Roda, ročník 1990, položil základy svě závodnické kariéry v letech 2006-2009 v juniorských sériích Renault. V roce 2010 povýšil do F3 a v roce 2012 mimo jiné startoval v prestižních závodech v Macau, v F3 Masters Zandvoortu a několika závodech F3 Euro Series. V roce 2013 přestoupil do AutoGP, v níž v roce 2014 zásluhou jednoho vítězství a pěti dalších umístění na stupních vítězů skončil celkově čtvrtý. Zdroj: Media Team Auto ISR, Foto: Xao Komentáře ke článku
|
Reklama