Alokace pneumatik pro zbytek evropské části sezony |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirelli zveřejnilo alokaci pneumatik pro čtyři závody následující po Velké ceně Rakouska. Po závodě na Red Bull Ringu, kde budou tento týden použity měkké a super-měkké směsi, se kolotoč F1 přesune na Silverstone. Slavný britský okruh si i po desetiletích zachoval rovinky i rychlé zatáčky, a právě těch se Pirelli nejvíce obává. Ve Woodcote, Copse i Stowe proto budou proti odstředivým silám bojovat jeho nejtvrdší pneumatiky. V Maďarsku, Belgii i Itálii budou použity měkké a středně-tvrdé směsi, důvody k tomuto výběru se však různí. Na Hungaroringu by se možná dalo jezdit i na super-měkkých pneumatikách, ale Pirelli se obává letního vedra, které by uprostřed léta v Maďarsku nebylo žádným překvapením. V Spa se bude jezdit až koncem srpna a kombinace měkkých a středně-tvrdých pneumatik je neutrálním výběrem, který má zajistit konzistenci na nejdelší trati v kalendáři F1 (7 004 metrů a 20 zatáček). V extra rychlé Monze se loni závodilo na středně-tvrdých a tvrdých pneumatikách, ale tato kombinace se ukázala být příliš konzervativní a tvrdé pneumatiky nepotřebné, takže je Pirelli letos vymění za měkkou směs a doufá, že tak týmům otevře dveře k různých strategiím.
Zdroj: pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama