clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Ferrari chce pomoct Monze zůstat v kalendáři

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 24.6.2015, 13:13

počet komentářů: 0


Prezident Ferrari se zavázal vstoupit do jednání mezi Formula One Management a Monzou v případě, že by opravdu hrozilo zrušení velké ceny Itálie.

"Z mého pohledu je nepřijatelné, aby Monza padla. Pokud jsou v problémech, tak si budeme muset popovídat s Berniem (Ecclestonem)", řekl Sergio Marchionne. "Ale pokud vezmu v úvahu finanční vyhlídky Monzy, nemyslím, že by ji čekalo vyloučení ze šampionátu. Pokud ale bude třeba, abychom zasáhli do vyjednávání s Ecclestonem, jsme připraveni to udělat."

Na scéně se však mezitím objevil další zájemce, okruh nesoucí jméno Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari. Jeho zástupci by rádi získali velkou cenu pro sebe a ještě ideálnějším řešením by pro ně mohlo být střídání. Organizátorům závodu v Monze však taková konkurence nevoní, hodlají obnovit oddělená jednání Ecclestonem.

"Respektujeme práci a projekty ostatních, ale v současnosti pracujeme na obnovení kontraktu s FOM," řekl zástupce ACI Milan a SIAS. "Naším cílem je udržet velkou cenu v Monze. Už kvůli tomu, že trať v roce 2022 oslaví sté výročí."

Střídání s Imolou považují za nejposlednější možné řešení.

"Imola nás dodnes oficiálně nekontaktovala a nepodělila se o své plány, ale rotace jakou navrhují, byla vždycky špatnou strategií. Museli bychom k tomu přistoupit zcela novým způsobem a nic takového jsme zatím nezaregistrovali. Ale jsme sportovci a myslíme v první řadě na sport, takže pokud by bylo střídání jediným možným řešením, museli bychom to alespoň zvážit."

Zdroj: pitpass, Foto: Caterham

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Marchionne: Scuderia očividně neplní cíle - 4.9.2016

Reklama