Dnes byl v Barceloně nejrychlejší Sebastian Vettel! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 nových vozů se dnes prohánělo na okruhu Barcelona-Catalunya, přestože ještě nešlo o žádnou soutěž. Dnešním dnem začali zimní testy, které se budou letos skládat z osmi testovacích dnů rozdělených do dvou čtyřdenních testů. Hvězdami dnešního dne byli Sebastian Vettel a Lewis Hamilton a jejich vozy Ferrari SF16-H a Mercedes W07. Žebříčku nejrychlejších kol vládne Vettel s časem 1:24.939. V první den testů nebývá nejrychlejší kolo zvlášť důležité, ale za zmínku jistě stojí, že Vettel překonal své loňské nejlepší kolo z kvalifikace na Velkou cenu Španělska a použil přitom středně-tvrdé pneumatiky. Mercedes se evidentně soustředil na testování spolehlivosti a výdrže, protože ke svým nejlepším časům z VC Španělska se ani nepřiblížil, ale Hamilton zato v první den testů absolvoval ohromujících 156 kol. Závody F1 na tomto okruhu mívají 66 kol. Velmi podobné nejlepší časy i počet kol si připsali Daniel Ricciardo z Red Bullu a Valtteri Bottas z Williamsu. Všichni čtyři zmínění jezdci dosáhli své nejlepší časy na středně-tvrdé směsi pneumatik, která se v Barceloně v uplynulých letech používá v závodě i v kvalifikaci. Až pátý Alfonso Celis, testovací jezdec Force Indie, zajel nejrychlejší kolo na měkkých pneumatikách a až v samém závěru kvalifikace. Jedním z vozů v centru pozornosti byl McLaren MP4-31. Fanoušci tohoto týmu trnuli, zda se nebude opakovat loňské zklamání, ale Jensona Buttona vidíme uprostřed tabulky nejrychlejších časů a dnes zvládl 84 kol. I Button měl ale při zajetí nejrychlejšího kola obuté rychlejší, měkké pneumatiky. I díky tomu se dostal před Carlose Sainze z Toro Rosso, který musel dnešní test ukončit předčasně kvůli poruše převodovky. Marcus Ericsson jezdil v loňském voze Sauberu a pod ním zůstali Pascal Wehrlein z Manoru, Romain Grosjean jezdící za nový tým Haas a Jolyon Palmer, jezdec Renaultu. Wehrlein své kolo zajel na super-měkkých pneumatikách, vůz Haasu strávil několik hodin v garáži poté, co se mu na hlavní rovince odtrhlo přední přítlačné křídlo a Palmer se až v posledním kole poprvé dostal pod hranici jeden a půl minuty.
Zdroj: f1i,sky Komentáře ke článku
|
Reklama