Alonso vyvázl z děsivé nehody bez jediného šrámu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Alonso mohl po havárii mluvit o velkém štěstí, že se mu po strašlivé havárii nic nestalo. Kokpit svého MP4-31, který v té době už vůbec nevypadal jako závodní vůz, opustil bez pomoci a hned i zamával fanouškům. "Byla to pořádně velká havárie. Pokoušel jsem se držet ve větrném stínu za Gutiérrezem až do brzdného bodu a v poslední chvíli to byla kombinace několika faktorů a kolidovali jsme," vysvětlil Alonso. "Naštěstí jsme oba v pořádku. Jsem tady, mohu s vámi mluvit. Jsem velmi vděčný za bezpečnost těchto vozů. Jsem naživu díky práci FIA a pokrokům v bezpečnosti." Alonso a Esteban Gutiérrez kolidovali během brzdění před třetí zatáčkou. Alonso narazil do levé zadní části Gutiérrezova vozu a ve vysoké rychlosti se odrazil do zdi lemující levou stranu trati. Už nekontrolovatelný vůz pak směřoval do štěrkového kačírku, který však překonal bočním saltem a zastavil se až u bariéry za ním. Byla to chyba předjíždějícího Alonsa nebo Gutiérreze? Podle Alonsa by měli stevardi nehodu označit za běžný závodní incident a nikoho netrestat. "Podle mě to byl běžný závodní incident. Závodili jsme a občas prostě zapomeneme, že jedeme 300 kilometrů v hodině a z menší kolize může být velká havárie. Zklamáním je, že šampionát začínáme s nulou na kontě a poškozenou pohonnou jednotkou. Je dost možné, že v dalším závodě použijeme jinou pohonnou jednotku." Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama