clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Red Bull již nebude jen energetický nápoj

vydal: Ladislav Lála
zveřejněno: 1.12.2004, 00:05

počet komentářů: 0


Představte si, že se rozhodnete umístit pro sezónu 2005 na dva monoposty formule 1 dvě slova. Kolik si myslíte, že Vás to bude stát?
 
Red Bull není jen světoznámý energetický nápoj, ale především Dietrich Mateschitz. Rakušan neváhal zaplatit zhruba šedesát tři milionů dolarů za každé jedno slovo z názvu jeho firmy za možnost vstoupit do formule 1. Jedná se samozřejmě o částku za celou sezónu. Nebylo by namístě říci spíše za pouhý jeden rok?
 
Nigel Currie z firmy CSS Stellar, která podniká v oblasti sponzoringu, uvedl že Dietrich Mateschitz koupil Jaguar od Fordu. Značka Red Bull by se tak měla zařadit po bok pojmů, jakými jsou například Ferrari, McLaren nebo Renault.
 
"Značka," uvedl Currie pro denník The Independent, "bude vnitřně spojena s týmem. Novináři, komentátoři a diváci budou psát a hovořit o týmu a nazývat jej Red Bull."
 
Investice Red Bullu do závodění by měla být cennější, než je tomu například v případě Vodafone, hlavního sponzora Ferrari.
 
"Vodafone je spojen s Ferrari," říká Currie, "nikdo však nehovoří o týmu Ferrari-Vodafone."

Zdroj: F1 Live

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Sainz ani Pérez si nezasloužili tresty - 17.9.2024
Red Bull vsadil na klidnější vůz - 25.8.2024
Hamiltonovi se ježily vlasy - 23.7.2024
Strategie pomohla více než rychlost - 9.7.2024
Pérez má novou smlouvu - 5.6.2024

Reklama