Jak Rosberg věděl, který přepínač je správný? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Toto Wolff po závodě vysvětlil, že nesprávná funkce pohonných jednotek v továrních vozech Mercedesu je důsledkem neideální přípravy v pátečních trénincích. Některé věci tedy zůstaly neověřené a špatně nastavené a jezdci nemohli vědět, které z množství nastavení není vyhovující pro závod.
"Absolutně ne," odpověděl šéf Mercedesu na otázku, zda by Lewisu Hamiltonovi delší příprava v simulátoru pomohla rychleji odhalit problém. "Tyto procesy hledání správného nastavení jsou tak komplikované… V simulátoru byste je nenašli." Inženýři nemohli svým jezdcům poradit, kvůli omezení komunikace mezi jezdcem a boxovou zídkou, které je od začátku této sezony ještě přísnější než loni. Fernandu Alonsovi se od začátku nelíbí, vozy jsou příliš komplikované a jezdci pomoc prostě potřebují. "Toto pravidlo od začátku nedává smysl. Nechají nás pilotovat vesmírné lodě, s takovou technologií, ale nedají nám informace. Občas je těžké zjistit, s čím má vůz problém a co je třeba udělat. Možná to časem nějak vyřešíme," řekl Alonso. Nico Rosberg přesto našel řešení relativně rychle. Jak vypátral správný přepínač? "Nebyla to jednoduchá situace, protože je tu to omezení komunikace a nemohli nám přesně říct, s čím máme problém," řekl německý závodník. "Ale cítil jsem problém motoru bez části výkonu, tak jsem se podíval na volant a zjistil: "Musí to být tento, tak ho vypnu." Pak už bylo všechno v pořádku." Takže přesně věděl, co má hledat? „Ne, nebylo to vůbec zřejmé. Bylo to jen… Musel jsem o to přemýšlet, protože jsem to cítil. Oni řekli, že je problém v režimu motoru, jenže ve kterém režimu? Máme jich tolik… Takže jsem se musel zamyslet a zjistil jsem, že to musí být ten. Spojil jsem můj pocit s tím, co ty přepínače dělají."
Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama