Jaké pneumatiky si jezdci vybrali pro VC Rakouska? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Dnes nám Pirelli prozradilo, jaké pneumatiky si jednotliví jezdci vybrali pro víkend Velké ceny Rakouska 2016, která se pojede na okruhu Red Bull Ring. Bývalý A1 Ring je okruh s dlouhými rovinkami a převážně pomalými nebo mírnými zatáčkami, pneumatiky na něm proto nemusí čelit velkým bočním přetížením a italský dodavatel proto pilotům nabídl své nejměkčí směsi - měkkou (žlutou), super-měkkou (červenou) a novou ultra-měkkou (fialovou). Každý jezdec dostal jednu žlutou a jednu červenou sadu, které si musí nechat až do závodu a jednu fialovou pro Q3. Zbývajících 10 sad si jezdci vybrali sami.
V tabulce vidíme mnoho různých kombinací, přičemž přirozeně dominují fialové sady, kterých každý jezdec použije několik v kvalifikaci a nejrychleji se opotřebují v trénincích i v závodě. Ze špičkových týmů jsou nejkonzervativnější jezdci Red Bullu se dvěma žlutými, čtyřmi červenými a sedmi fialovými sadami, nejagresivnější strategii můžeme očekávat od jezdců Ferrari, kteří budou mít v garážích pouze jednu (povinnou) žlutou sadu, tři červené a až devět fialových. S co nejnižším počtem zastávek koketují u McLarenu a Force Indie, piloti obou týmů si objednali až tři žluté sady, takže jich mají dostatek pro tréninky i použití v nedělním závodě. Agresivní strategii můžeme očekávat i od Renaultu, jehož jezdci vsadili hlavně na fialové pneumatiky.
Zdroj: pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama