McLaren opět nejrychlejší |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Ladislav Lála počet komentářů:
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Čtyři týmy obouvající pneumatiky Michelin dnes zakončily testování na španělském okruhu Jerez.
McLaren v kokpitu s Pedrem de La Rosou byl o více než tři sekundy rychlejší, než druhý Takuma Sato v kokpitu BAR.
Dnešní snažení týmů se zaměřilo na vývoj přechodných pneumatik Michelin. Francouzská firma se tak snaží vylepšit svou pozici na osychající trati. Trať byla stejně jako včera uměle kropena a jezdci trávili na trati hodně času.
De La Rosa byl spokojený s výsledkem své práci a zejména s jedním typem pneumatiky. “Zaznamenali jsme skutečný posun,” uvedl Španěl. “Bridgestone má sice v této oblasti pořád ještě výhodu, ale našli jsme jednu sadu která fungovala velmi dobře.”
Takuma Sato byl rovněž optimistický a to i navzdory tomu, že musel během dne vyměnit auto, aby se do něj později opět vrátil.
“Vybrali jsme několik směsí ze včerejška,” vysvětlil Sato, “pro delší pobyty na osychající trati a jeden až dva se chovaly velmi zajímavě. Byl to úspěšný den a s jeho průběhem jsem velmi spokojený.”
Franck Montagny i Ricardo Zonta pracovali rovněž na vývoji pneumatik. Montagny dostal smyk, monopost však nepoškodil. Přesto však skončil poměrně brzy. Podobně se vedlo i Zontovi, který měl hned několik problémů.
Sedm týmů formule 1se do Jerezu vrátí opět 10.ledna.
Všechny časy neoficiální Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama