clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Lowe: Přijít o Rosberga je jako přijít o část vozu

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 7.12.2016, 17:44

počet komentářů: 0


Dominantní tým se zdál být výborně připravený na sezónu 2017 a nyní má na mimořádně důležitém postu prázdné místo. Postavit výborný vůz i s pohonnou jednotkou a přizpůsobit ho pneumatikám je jedna věc, ale dva vozy musejí do cíle dostat dva jezdci. Nico Rosberg neodchází jen jako šampión, ale i jako velmi zkušený jezdec, který rozumí technice a s týmem byl od roku 2010. Technickému řediteli to dělá nemalé starosti.

"Z pohledu technického oddělení je ztráta Nica jako ztráta části vozu," řekl Paddy Lowe Autosportu. "Jak tuto ztrátu nahradit? V nejbližších týdnech nás hledání řešení bude stát hodně energie, budeme si chtít být jisti, že uděláme nejlepší rozhodnutí. Bude to těžké, protože z technického hlediska jsme organizací existující, aby sbírala body do šampionátů. Je to velmi, velmi velká výzva, máme velmi, velmi těžké soupeře.

Ztratit tak důležitou část týmu, jakou byl Nico, v této fázi roku, to nás nevyhnutelně zbrzdí. K překonávání rekordů je potřebný skvělý vůz a skvělý tým, který ho vyrobí. Ale tým potřebuje i fantastické jezdce, aby sedli do vozů a přivezli body. Procento chyb musí být velmi, velmi malé."

Rosbergovu rozhodnutí ale lidsky rozumí.

"Spolu se světem určitým způsobem Nica obdivujeme, že učinil tak odvážné rozhodnutí. Dobře se známe, známe jeho rodinu a chápeme, že to chtěl udělat. Z tohoto úhlu pohledu to dává smysl."

Zdroj: autosport

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Je párty režim Mercedesu pouze strašidlo pod postelí? - 2.4.2018
Mercedes potvrdil Loweho odchod - 10.1.2017
Lowe již odešel z Mercedesu - 10.1.2017
Paddy Lowe do Williamsu? - 9.12.2016

Reklama