clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Renault získal inženýra McLarenu

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 15.12.2016, 17:38

počet komentářů: 0


Tým Renault jmenoval Roba Whita do pozice provozního ředitele a Ciaron Pilbeam z McLarenu obsadí místo hlavního závodního inženýra.

Rob White byl dlouholetým zaměstnancem Renaultu ve Viry-Châtillon, kde se navrhují jeho pohonné jednotky. Po reorganizaci doprovázející odkoupení týmu Lotus a jeho sídla v Enstone dostal místo zástupce technického ředitele motorů, Rémiho Taffina. Nyní se rozhodlo, že se vrátí do své vlasti a bude pracovat v Enstone, kde ho čekají povinnosti provozního ředitele. Setká se tam s Cyrilem Abiteboulem, generálním ředitelem týmu, který se z Francie do Británie stěhoval už v létě.

Zkušený Ciaron Pilbeam je bývalý zaměstnanec Lotusu. Odešel z něj, aby se v roce 2014 připojil k McLarenu. Tým měl tehdy finanční potíže, ale ve vlastnictví Renaultu se rozrůstá a Pilbeam přijal nabídku na návrat. Během své kariéry už pracoval pro Red Bull i BAR a jako inženýr se staral o vozy Marka Webbera i Jacquesa Villeneuva. Abiteboul prozradil, že tým se od přejmenování z Lotusu na Renault rozrostl o 20 procent.

"Není možné expandovat za den. Celý rok pracujeme na získávání nových lidí a ti se k nám přidávají během sezóny," řekl Abiteboul. "Chceme, aby se k nám připojila kvalitní pracovní síla, ale potřebujeme i kvantitu, protože tento tým potřebujeme dostat na úroveň, na které se dá bojovat s nejlepšími týmy.

Těší mě, že součástí toho jsou i dva noví lidé na vedoucích pozicích. Rob White se přesouvá z Viry-Châtillon na místo provozního ředitele a Ciaron Pilbeam se vrací jako hlavní závodní inženýr. Zároveň se rozrůstá naše továrna, v samostatné budově máme dva nové CNC stroje, které zvýšily naši výrobní kapacitu. Zároveň se staví nová zařízení na lakování a přípravu a brzy začneme s rozšiřováním hlavní budovy naší továrny o přibližně 800 metrů čtverečních, abychom mohli zvětšit téměř každé oddělení v Enstone."

Renault přijímá nové lidi i do motorového oddělení, kde potřebuje zajistit bezproblémovou spolupráci se zbytkem svého továrního týmu.

Zdroj: autosport

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Renault podcenil své motorové soupeře - 17.8.2018
Renault brojí proti supertýmům - 10.8.2018
Renault už Hornerova vyjádření nečte - 31.7.2018
Renault konečně doladil dlouho očekávané MGU-K - 27.6.2018
Renault by mohl mít nejvýkonnější motory - 23.4.2018

Reklama