Giovinazzi dostal sedm tréninků |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Antonia Giovinazziho jsme viděli závodit v Austrálii a v Číně, kde zaskakoval za zraněného Pascala Wehrleina. Člen Ferrari Driver Academy se za volant vozu F1 brzy vrátí, ale nebude to ve voze Scuderie a tentokrát ani v sauberu. Druhý ze zákazníků Ferrari, tým Haas, souhlasil, že Giovinazziho nechá jezdit v pátečních trénincích. Dohromady jich bude sedm. Mladý Ital si vyzkouší Silverstone a pak i tratě v Maďarsku, Itálii, Malajsii, Mexiku, Brazílii a v Abú Zabí.
"V roce naplněném skvělými příležitostmi je mi ctí oznámit, že další mi dá tým Haas F1," oznámil Giovinazzi. "Být třetím jezdcem Scuderie Ferrari je skvělé a účast v prvních pátečních trénincích mi umožní zůstat ve formě. Budu moci využít, co jsem se naučil na simulátoru. Jsem hrdý, že mám důvěru Ferrari a Haasu a vděčný, že Kevin (Magnussen) a Romain (Grosjean) se se mnou podělí o své vozy." Účast v pátečních trénincích nikdy není zadarmo a můžeme se domnívat, že Ferrari má s Giovinazzim velké plány. Doplatí na ně hlavně Magnussen, protože Giovinazzi až šestkrát obsadí jeho vůz, pouze v Mexiku se posadí za volant Grosjeanova auta. Důvod nám Haas neprozradil a nabízí se několik vysvětlení. Možná Haas Magnussenovi více věří, že se na závod stihne připravit i během dvou tréninků, zatímco Grosjean se už měsíce trápí s brzdami. Možná ale naopak sází na Grosjeana, který zatím týmu nasbíral více bodů. A možná má Grosjean prostě lepší smlouvu. Zdroj: motorsport, f1i Komentáře ke článku
|
Reklama