FIA odsouhlasila omezení počtu pohonných jednotek |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Poré, co tresty za použití částí pohonných jednotek nad pravidly povolený počet zpotvořily startovní rošty závodů ve Spa-Francorchamps a na Monze, se intenzivně diskutovalo o potřebě nalézt řešení tohoto problému. Ross Brawn navrhl zrušení odsouvání jezdců na startovním roštu a zavedení jiné formy trestu, která by postihovala pouze tým, ne jezdce. Christian Horner kontroval návrhem vrátit se zpět k pěti pohonným jednotkám na jezdce a sezonu, jelikož čtyři jsou evidentně příliš málo. Pouze některé menší týmy vytvořily opozici s tím, že omezení je dobré z nákladového hlediska a odsouvání rychlých vozů dozadu je zase dobré pro show. FIA neřekla nic a, v souladu s původním plánem, jednoduše odsouhlasila ještě přísnější omezení pro sezonu 2018.
Někteří výrobci pohonných jednotek evidentně mají co dohánět. Daniel Ricciardo, Max Verstappen a Daniil Kvjat používají již pátý motor Renaultu, přičemž Australan má již šesté MGU-H. A to jsou na tom podstatně lépe než jezdci McLarenu, kteří mají sedmé motory Hondy a Stoffel Vandoorne používá desátý kus MGU-H i turba, zatímco Fernando Alonso je na čísle 9. Zdroj: planetf1 Komentáře ke článku
|
Reklama