vydal:
Róbert Randuška
zveřejněno:
6.10.2017, 17:30
počet komentářů:
0
Tradiční závod F1 v Suzuce je pro pneumatiky vždy jednou z největších výzev celého roku. Letos tam poprvé neuvidíme nejtvrdší ze směsí nabízených Pirelli. Tvrdé jsou pro současné vozy až příliš tvrdé, takže roli nejtvrdších přeberou středně tvrdé, ale jezdci nejspíš beztak dají přednost měkkým a superměkkým. Gumy budou muset vydržet dlouhé a rychlé zatáčky, jakými jsou Spoon (tedy Lžíce) a 130R, kde budou vystaveny delšímu nepřetržitému bočnímu přetížení než na kterémkoliv jiném okruhu. Italský výrobce předpokládá, že týmy se odhodlají k různým strategiím zastávek v boxech.
Zvládnutí bočního přetížení v zatáčkách je v Suzuce důležitější než trakce a brzdění. Nastavení vozů se kvůli zatáčkám přiklání k vysokému přítlaku. Při tvorbě strategií musejí týmy počítat i s počasím a následnými rychlými změnami teploty trati, které jsou v této části roku v Japonsku mnohdy nepředvídatelné. Rovněž se musí počítat s velmi obtížným předjížděním, jelikož trať je nejen plná zatáček, ale také hodně úzká.
Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Suzuce:
22.5 psi přední a 20.5 psi zadní
Limit odklonu kol:
-3.00° přední a -1.75° zadní
180774
Přehled nominovaných směsí:
P Zero Purple
P Zero Red
P Zero Yellow
P Zero White
P Zero Orange
Austrálie
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Čína
Superměkká
Měkká
Střední
Bahrajn
Superměkká
Měkká
Střední
Rusko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Španělsko
Měkká
Střední
Tvrdá
Monako
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Kanada
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Ázerbájdžán
Superměkká
Měkká
Střední
Rakousko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Velká Británie
Superměkká
Měkká
Střední
Maďarsko
Superměkká
Měkká
Střední
Belgie
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Itálie
Superměkká
Měkká
Střední
Singapur
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Malajsie
Superměkká
Měkká
Střední
Japonsko
Superměkká
Měkká
Střední
USA
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Mexiko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Brazílie
Superměkká
Měkká
Střední
Abu Dhabi
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Zdroj: pirelli
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.