Pirelli se připravuje na Velkou cenu Mexika |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Do konce sezony 2017 už zůstávají pouze tři závody a po tomto víkendu zůstanou pouze dva. V neděli se pojede Velká cena Mexika na autodromu bratrů Rodríguezů, pojmenovaném po známých mexických jezdcích. Pirelli se ho pokusí zdramatizovat odvážným výběrem nabízených pneumatik. Hlavní rovinka tohoto okruhu je nejdelší v kalendáři F1 a monoposty loni na jejím konci dosahovaly rychlosti přes 370 km/h. Pomalý průjezd boxovou uličkou je kvůli tomu obzvlášť velkou ztrátou času a většina jezdců proto dala přednost jednozastávkové strategii. Dodavatel pneumatik se snaží podporovat strategicky zajímavé závody, proto letos do Mexika poprvé poslal i fialové (ultraměkké) pneumatiky. Přitom v roce 2016 měly v Mexiku premiéru červené (superměkké) a v roce 2015 dostali jezdci na výběr pouze žluté (měkké), bílé (středně tvrdé) a oranžové (tvrdé). Letos tedy bude nabídka o dva stupně měkčí, na trati uvidíme fialové, červené a žluté. Nominované směsi: Bude to stačit k tomu, aby se někdo pokusil vyhrát s dvojzastávkovou strategií? Hladký povrch asfaltového koberce je proti tomu, ale v tomto ročním období je poměrně dobrá šance, že do hry vstoupí i příroda, ačkoli meteorologové očekávají příjemné počasí. Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Austinu: 21.0 psi přední a 19.5 psi zadní Limit odklonu kol: -3.50° přední a -2.00° zadní
Zdroj: pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama