vydal:
Tomáš Krejčík
zveřejněno:
15.11.2017, 00:25
počet komentářů:
0
V ulicích hongkongského Makaa se již potřetí utkají účastníci o Světový pohár určený vozům GT3. Jelikož je tato třída založena na volnějším přístupu ke konstrukčním řešením a úpravám vozů, pro dosažení vyrovnaných podmínek jsou následně výkonnostně srovnány. V současnosti platné hodnoty mohou být změněny nejpozději dvě hodiny před zahájením kvalifikačního závodu.
Základní technické parametry zúčastněných vozů jsou uvedeny v následující tabulce. Na vozy vybavené přeplňovanými pohonnými jednotkami (ze zúčastněných BMW, Ferrari a Honda) se vztahuje druhá tabulka.
Aktualizace: dne 10. listopadu byla navýšena o dalších pět kilogramů hmotnost u vozu Honda NSX. U jeho přeplňovaného motoru byl zvýšen plnící tlak turbodmychadla (starší hodnoty v závorce).
-
Vůz
Hmotnost (závaží)
Restriktor: počet/průměr
Audi R8 LMS
1 255 kg (+ 30 kg)
2x/38 mm
BMW F13 M6 GT3
1 315 kg (+ 25 kg)
-
Ferrari 488 GT3
1 280 kg (+ 20 kg)
-
Honda NSX GT3
1 280 kg (+ 40 kg)
-
Lamborghini Huracán GT3
1 270 kg (+ 40 kg)
2x/38 mm
Mercedes AMG GT3
1 330 kg (+ 45 kg)
2x/36 mm
Porsche 911 GT3 R (991)
1 250 kg (+ 30 kg)
2x/41,5 mm
Maximální plnící tlaky přeplňovaných motorů
-
Otáčky motoru
BMW M6
Ferrari 488
Honda NSX
4 000 ot/min
1,81 bar
1,47 bar
1,79 bar (1,70)
4 500 ot/min
1,84 bar
1,51 bar
1,84 bar (1,77)
5 000 ot/min
1,91 bar
1,56 bar
1,93 bar (1,82)
5 500 ot/min
1,99 bar
1,60 bar
1,97 bar (1,88)
6 000 ot/min
1,90 bar
1,61 bar
2,00 bar (-)
6 500 ot/min
1,74 bar
1,59 bar
2,04 bar (2,02)
7 000 ot/min
1,61 bar
1,54 bar
2,02 bar (1,98)
7 250 ot/min
-
1,49 bar
-
7 500 ot/min
-
1,45 bar
1,98 bar (1,90)
Zdroj: FIA, Formule
Zdroj: FIA, Formule, Foto:
Tomáš Krejčík
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.