Pirelli se připravuje na Velkou cenu Abú Zabí |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirelli se připravuje na poslední závod sezony 2017, jenž se bude konat v Abú Zabí na okruhu Yas Marina. Týmy ale neodcestují hned v pondělí ráno. Zůstanou kvůli posezonnímu testu, který je naplánovaný na úterý a středu 28. a 29. listopadu. Pirelli počítá hlavně s hladkým asfaltem, teplým počasím a mixem různých typů zatáček. Do Emirátů opět poslalo stejně jako loni své nejměkčí pneumatiky, přičemž jezdci projevili největší zájem o gumy z úplně nejměkčí, ultraměkké směsi. Jelikož letošní vozy jsou v zatáčkách podstatně rychlejší než loňské, opět můžeme očekávat překonání rekordu okruhu. Nominované směsi: Na většině okruhu dominují pomalejší zatáčky, ale druhý sektor má dvě dlouhé rovinky, Pirelli proto počítá s tím, že týmy své vozy nastaví na střední úroveň přítlaku, přičemž mimořádně důležitá bude dobrá akcelerace. Na pneumatiky a následně i chování vozů na trati bude mít velký vliv pokles teploty po západu slunce, protože závod bude odstartován za denního světla a skončí pod umělým osvětlením. Na okruhu Yas Marina se jezdí proti směru hodinových ručiček a těžko se tam předjíždí, hlavně ve vozech s nižší maximálkou, takže klíčovou roli by měly sehrát kvalifikace a strategie zastávek v boxech. Loni většina jezdců přezula dvakrát. Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Austinu: 20.0 psi přední a 19.0 psi zadní Limit odklonu kol: -3.50° přední a -2.00° zadní
Zdroj: pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama