Závody v Malajsii se ještě nikdy neobešly bez kolize...
vydal:
Tomáš Richtr
zveřejněno:
17.3.2004, 08:25
počet komentářů:
0
Grand Prix Malajsie má své místo v kalendáři Mistrovství světa od roku 1999. Udrží-li si svůj trend, můžeme se těšit na další kolizi v některé ze dvou prvních zatáček.
1999: Giancarlo Fisichella v benettonu zezadu najel do Damona Hilla. Narazil do něj ještě jednou ve snaze vyhnout se roztočenému jordanu, přičemž si zlomil závěs kola.
2000: Jean Alesi v prostu a Pedro De la Rosa s arrowsem byli oběti divokého Pedra Dinize v sauberu. Alesi se snažil vyhnout se kolidujícímu Dinizovi s Nickem Heidfeldem a vjel do cesty De la Rosovi.
2001: Do první zatáčky sváděli společný boj Rubens Barrichello na ferrari a Ralf Schumacher s williamsem. Schumacher byl vepředu, ale Barrichello se jej zezadu dotknul a Schumacher dostal hodiny.
2002: Nechvalně slavný incident mezi Michaelem Schumacherem a Juanem Pablem Montoyou. Při souboji v nájezdu do první zatáčky Schumacher přišel při dotyku s williamsem o přední přítlačné křídlo. Na nepochopitelné penalizaci udělené Montoyovi se podílel i náš Radovan Novák.
2003: V nájezdu do druhé zatáčky si Michael Schumacher na chvíli pomyslel, že by vnitřkem dokázal podjet Trulliho s renaultem, ale místo toho do něj drcnul a Ital dostal hodiny. Schumacher dostal penalizaci, ale ještě před tím v důsledku těchto události se nedokázal Verstappen na minardi vyhnout Pizzoniovi z Jaguaru, který Montoyovi na williamsu urazil zadní přítlačné křídlo.
Zdroj: Formule.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.