Budkowski již zařezává u Renaultu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Marcin Budkowski pracuje pro Renault už od začátku ledna, ale po dohodě s FIA a ostatními týmy, ho automobilka přesunula na projekt v F1 až 1. dubna. S týmem přicestoval do místa konání velké ceny až teď, na konci dubna. Budkowskeho přestup způsobil vlnu nevole u soupeřů Renaultu, protože byl získán od FIA a z funkce, kde měl právo kontrolovat všechny technické vychytávky, které velké stáje tají před každým mimo struktury federace. Renault ho proto nechal pár měsíců poznávat fungování společnosti v jiných oblastech, aby alespoň trochu uklidnil soupeře, ale nyní je už právoplatným členem týmu. Na dveřích jeho kanceláře v Enstone je napsáno "výkonný ředitel". Z toho nejsme o moc moudřejší, ale podle webu Motorsport je přímo zodpovědný za to, že vývoj v Enstone se projeví i na trati. Je tedy důležitým článkem mezi technickým personálem v Británii a závodním týmem cestujícím po celém světě. Technický ředitel Bob Bell i technický ředitel šasi Nick Chester přitom zůstávají na svých pozicích. "Zkušený člověk, známe se už déle. Pracoval na technické pozici ve FIA a oba jsme chodili na setkání Technické pracovní skupiny," řekl o Polákovi Chester. "Dobře se s ním pracuje, hodně toho ví o aerodynamice i o fungování týmu. Pomůže vám, když máte někoho s tolika zkušenostmi, aby dohlížel na rozvoj týmu." Budkowski přitom netěží pouze z vědomostí nasbíraných ve FIA. Předtím pracoval na významných postech v aerodynamických odděleních Ferrari a McLarenu. "Ve FIA byl tři roky a jako aerodynamik různých týmů pracoval deset let. O fungování vozů toho ví strašně moc," dodal Chester. Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama