clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Renault a Red Bull se opět neshodly na posledním termínu

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 17.5.2018, 09:30

počet komentářů: 0


Z táborů Red Bullu a Renaultu nadále chodí protichůdné informace o termínu pro konečné rozhodnutí o pokračování spolupráce. Jak víme, Red Bull se dostal do situace, že si může vybrat mezi prodloužením zákaznické smlouvy s poměrně osvědčeným Renaultem a podepsáním lepšího kontraktu s Hondou, která se ale od návratu do F1 v roce 2015 příliš nevyznamenala. Všechny indicie napovídají, že Red Bull se chce dohodnout s Hondou a Renault si nechává jako záchranné lano, což se ale vedení francouzské automobilky vůbec nelíbí. Tvrdí tedy, že Red Bull se musí rozhodnout do konce května a šéf jejího programu v F1 Cyril Abiteboul už upřesnil, že klíčová schůzka se uskuteční 28. května, v pondělí po Velké ceně Monaka.

"Už to prostě nemůžeme dále odkládat," řekl v rozhovoru pro noviny El Mundo. "Nemluvíme o konečném termínu, to není náš styl, ale změny nás nutí pospíchat. Takže pokud Red Bull chce naše motory, musí nám to říct. Pokud se nedohodneme, zůstanou nám Renault a McLaren. Nemusíme dodávat třem týmům."

Šéf týmu Red Bull Christian Horner ale v jiném interview hovořil o tom, jak čeká na nejnovější verze motorů, které výrobci obvykle dají týmům k dispozici v Kanadě.

"Doufáme v nárůst výkonu. V Montrealu budou nejspíš nasazeny nové pohonné jednotky. Oba výrobci motorů by měli mít v Montrealu novinky, takže budeme netrpělivě čekat," řekl.

Horner také uvedl, že vyřešení motorové otázky zajímá i Daniela Ricciarda, jenž momentálně přemýšlí, zda chce s týmem zůstat další dva roky.

Zdroj: f1i, racefans

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama