clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Miliarda eur na projekt India 2.0

vydal: Vladimír Rybecký
zveřejněno: 2.7.2018, 21:45

počet komentářů: 0


Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier a ředitel Škoda Auto India Private Gurpratap Boparai v Dillí zveřejnili detaily projektu India 2.0. Koncern Volkswagen do jeho realizace zejména v období mezi roky 2019 a 2021 investuje jednu miliardu eur. Za plánovanou modelovou ofenzívu koncernu na indickém trhu bude odpovědná Škoda Auto.

Škoda Auto bude vyvíjet platformu zprvu se zaměřením na Indii. V další fázi se budou prověřovat možnosti exportu vozů vyráběných v Indii. Škoda a Volkswagen na této platformě vyvinou několik vozů. Jako první vznikne malé SUV, které se představí v roce 2020.

Technický vývoj bude z větší části probíhat v Indii, aby byla zaručena maximální blízkost k trhu. Škoda Auto proto v zemi vybuduje projektové centrum.

Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier k tomu řekl: „Podle názoru odborníků se Indie v příštích letech stane třetím největším automobilovým trhem na světě. Náš cíl je ambiciózní, ale reálný: společně se značkou Volkswagen chceme dosáhnout tržního podílu až 5 %.“


Zleva: člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing Alan Favey, předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier, ředitel Škoda Auto India Private Gurpratap Boparai a člen představenstva Škoda Auto pro finance a IT Klaus-Dieter Schürmann v Dillí zveřejnili detaily projektu India 2.0

 

Vedení společnosti se setkalo s indickým ministerským předsedou Nárendrou Módím - zleva: velvyslanec SRN v Indii Dr. Martin Ney, předseda představenstva Škoda Auto Bernhard Maier, ministerský předseda Indie Nárendra Módí, velvyslanec ČR v Indii Milan Hovorka, vedoucí oddělení strategie Škoda Auto Christian Cahn von Seelen a ředitel Škoda Auto India Private Gurpratap Boparai

 

 

Zdroj: Škoda Auto

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama