Na Silverstone bude DRS i v zatáčkách |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Třetí zóna DRS na okruhu Red Bull Ring nakonec asi nebyl tak špatný nápad, jak se někteří jezdci obávali. Zdá se, že to Charlie Whiting docela trefil, když už ne v F1, tak v F2, kde nová zóna mezi první a třetí zatáčkou umožnila několik soubojů, které se odehrály za třetí zatáčkou. Na Silverstone se bude v trendu přidávání dalších zón pokračovat a opět se otestuje něco nového. Už v Rakousku vedla nová zóna DRS přes zatáčku, ale ta byla velmi mírná. Jezdci v ní žádný přítlak nepotřebovali a ani je nenapadlo pohladit brzdový pedál. V Silverstone ale budou jezdci moci, pokud jim to jejich vozy umožní, projet s otevřeným zadním přítlačným křídlem přes Abbey a Farm, první a druhou zatáčku okruhu. Obě zatáčky tvořící esíčko jsou podstatně prudší než ta na Red Bull Ringu. "Nová zóna povede od poslední zatáčky k první. Není dlouhá, ale zajímavé na tomto místě bude, že jezdci budou moci nechat zadní křídlo otevřené i za ní. Důvodem je, že po výjezdu z Club, z poslední zatáčky, se k sobě vozy přiblíží až ve chvíli, kdy už bude třeba brzdit nebo se stáhnout. Takto mají možnost projet přes první a druhou zatáčku s otevřeným křídlem," řekl Charlie Whiting. Zdroj: racefans Komentáře ke článku
|
Reklama