Problémy na startu snad konečně zmizí |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Zahanbující začátky závodů F2 za safety carem snad už konečně budou patřit minulosti. Při dalším pokračování seriálu v Maďarsku (v Německu si šampionát dá pauzu) by se mělo zase startovat klasickým způsobem. V mezidobí totiž veškeré motory poputují ke svému výrobci Mécachrome, který na nich provede několik úprav. Dodavatel spojky Sachs ji pak zcela přepracuje s využitím více oděruvzdorného materiálu. Tím by měla zmizet hlavní příčina, vedoucí k hojnému postávání bezmocných monopostů na roštu. Technici ji identifikovali v příliš nízkých otáčkách pohonné jednotky ve chvíli, kdy je uvolněn spojkový pedál. Obzvláště silně se tento neduh projevoval na tratích s vysoce přilnavým povrchem, jako například ve Francii. Dosavadní zásahy do funkce spojky se ukázaly jako nedostatečné. Teď by mělo být definitivně po problému. „Mécachrome všechny agregáty prověří na brzdě a něco na nich nastaví jinak. Současně pracujeme na sofwaru, abychom dosáhli vyššího točivého momentu,“ uvedl šéf F2 Bruno Michel. K seznámení s novou technikou bude každému týmu poskytnuto na Hungaroringu dodatečných sto testovacích kilometrů, a to výhradně pro nácvik startovacího manévru. Absolvování kompletních kol bude zakázáno. Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama