clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Tohle je zcela jiný Sauber, prozradil Ericsson

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 19.7.2018, 11:15

počet komentářů: 0


Zdá se, že tým Sauber, jenž měl před dvěma lety smrt na jazyku, se nečekanou rychlostí vrací doprostřed pelotonu týmů F1. Letos místo starého motoru Ferrari opět používá aktuální, týmu šéfuje Frédéric Vasseur, uznávaný zakladatel ART Grand Prix, a tým momentálně ani není poslední v Poháru konstruktérů, přičemž osmé Toro Rosso má "na dostřel". Marcus Ericsson naznačil, že za výsledky jsou noví lidé, optimismus a motivace. To vše souvisí s financemi, které týmu přinesla velká sponzorská smlouva s Alfou Romeo a asi i investice nových majitelů týmu.

"Rozdíl je obrovský," uvedl Ericsson. "Řekl bych, že všechno začalo zlepšením finanční situace. Teď jsme na tom lépe, a to je silný základ, na kterém se dá stavět. Přišlo několik úžasných lidí a ostatní jsou teď více motivováni, protože vidí, jak se vše mění k lepšímu. Ve srovnání s tím, co bylo před 12 měsíci, je to jako jiný svět. Je fascinující to sledovat, což je zároveň odměnou pro všechny ty, kteří do toho vložili obrovské úsilí."

Finanční zázemí týmů se často projeví v druhé polovině sezony, když některé z nich přestanou vyrábět nové díly, protože je třeba začít šetřit na nový vůz.

"Nevidím důvod, proč bychom měli zaostat více než jiné týmy středu pole. Letos víceméně dostáváme nové věci před každým závodem. Sice ne celé velké soubory, ale jsou to díly a součástky, díky kterým se vůz neustále zlepšuje. A pokud vím, tým v tom hodlá pokračovat. Měli bychom být schopni udržet krok s týmy středu pole, což jsou naši skuteční soupeři. Je normální, že v určitém bodě se priority změní a budeme se více a více věnovat novému vozu," dodal Ericsson.

Zdroj: f1i

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama