Alonso lituje ztraceného času |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Ladislav Lála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Fernando Alonso je toho názoru, že Grand Prix Austrálie mohla v případě, kdyby nezůstal viset za Jacquese Villeneuvem, skončit double Renaultu. Španěl se dokázal v úvodu závodu před Kanaďana dostat, ale ten mu to vzápětí vrátil a pak jej po několik kol brzdil. Alonso dojel nakonec třetí se ztrátou méně než sekundy na druhého Barrichella. Vítězství vybojoval systém start-cil týmový kolega Alonsa Giancarlo Fisichella. "Jezdil jsem za Jacquesem sedmnáct kol, během kterých jsme spolu bojovali. Ztratil jsem však téměř pětadvacet sekund. Byl jsem dvakrát nebo třikrát v trávě, protože jsem si byl vědom důležitost této části závodu. Během doby, co jsem jezdil za Jacquesem jsem jel jak jen nejrychleji to s velkým nákladem paliva šlo. Auto se obtížně ovládalo, ale každým kolem jsem byl rychlejší." Alonso zajel nejrychlejší kolo závodu a za třetí místo vybojoval šest bodů. Renault zaznamenal skvělý vstup do sezóny. Španěl doplatil v sobotní kvalifikaci na počasí a nakonec startoval až ze třináctého místa. Alonso však hned na startu získal tři pozice a o poté si postupně klestil cestu vzhůru startovním polem. "Byl to dobrý víkend. Vždy jsem byl mezi prvními třemi a to i v sobotu na mokru. Třinácté místo na startovním roštu neodpovídalo potenciálu auta. Věřil jsem, že dokáži získat zpět to co jsem ztratil. Díky práci celého týmu, vyvážení vozu, opět skvělým zastávkám v boxech a mechanikům se mi to podařilo. Chtěl bych poděkovat i Michelinu, který odvedl skvělou práci. Michelin vyvinul pneumatiku, která je během celého závodu konzistentní. Jezdec může je t v libovolném kole na maximum a zajíždět nejrychlejší kola i s blížícím se koncem závodu." Zdroj: Renault Komentáře ke článku
|
Reklama