Monoposty by už měly být spolehlivé |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Jsme za vodou, tak by se v kostce dala vyjádřit podstata vyjádření ředitele velkých cen Charlieho Whitinga po obou závodech F2 na Hungaroringu. „Domnívám se, že jsme všechny těžkosti zvládli,“ konstatoval. „Viděli jsme dva čisté starty a už se o tom dál nemusíme bavit. Patří to historii. Změny na motoru a spojce se projevily jako funkční.“ Ještě před měsícem ale tento reprezentant FIA zdaleka nebyl tak optimistický. S příchodem nových monopostů F2 jich prakticky v každém klání hned několik zůstávalo trčet na roštu. Situace se vyhrotila natolik, že na Red Bull Ringu a v Silverstone se začínalo za zaváděcím vozem. Sportovní hodnota tím samozřejmě šla dolů. „Provedli jsme masivní vylepšení. Doufám, že to zaznamenaly i týmy,“ nechal se slyšet promotér seriálu Bruno Michel. „Každé nové auto potřebuje dozrát. Je to hodně komplexní záležitost. Nesmíme zapomínat, že jsme stvořili vůz téměř s parametry F1, ale vyžadující setinové náklady.“ Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama