Cristiano da Matta opět ve formě |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Michal Beran počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Šampiónovi série CART z roku 2002 Cristiano da Mattovi netrvala aklimatizace v kokpitu monopostu Lola série Champ Cars příliš dlouho, jak se projevilo po prvním dnu testů na okruhu v Fontaně v Kalifornii. Da Matta totiž kraloval žebříčku časů po prvním dnu a nechal za sebou i jezdce týmu RuSport, kteří prozatím vévodili většině dosavadních předsezónních testů. Velmi dobře si vedl i Timo Glock, který zaskočil v kokpitu vozu týmu Rocketsports za Alexe Taglianiho a který by si pro letošní sezónu rád zajistil místo v některém z týmů série. V podobné situaci je i nadějná vycházející hvězda z Kanady Andrew Ranger, který se svým manažerem Alainem Labrossem cílevědomě míří za stejným cílem. Ve Fontaně sedlal Ranger vůz týmu Mi-Jack Conquest, ale většinou je jeho jméno pro nadcházející sezónu spojováno s týmem Dericka Walkera. S vozem tohoto týmu se ve Fontaně objevil Mario Haberfeld, který zřejmě zůstane s Walkerem i pro tuto sezónu. Dnes by se k níže uuvedeným jezdcům měli připojit i A.J. Allmendinger a Jimmy Vasser.
Všechny časy neoficiální, časomíra Cosworth Engineering Zdroj: CCWS Komentáře ke článku
|
Reklama