clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Po Malajsii budeme vědět mnohem více

vydal: Ladislav Lála
zveřejněno: 15.3.2005, 00:10

počet komentářů: 0


Text: Vojta Houska
 
Během nadcházejícího víkendu bude na okruhu Sepang největší výzvou teplota. Deset stájí, které se postaví na start druhého závodu letošní sezóny, tak čeká skutečná zkouška ohněm. Samozřejmě že všem týmům jsou podmínky panující v Malajsii známé a tak můžeme od většiny z nich očekávat perfektně připravené stroje a to včetně nováčka letošní sezóny - Red Bullu.
 
Pro větší efektivitu chlazení motoru, který má za sebou již závod v Austrálii, provedla stáj z Milton Keynes nespočet simulací ve svém aerodynamickém tunelu. Prioritou se nyní stává nespálit motor a přitom neztratit nic na efektivitě aerodynamiky. V týmu panuje přesvědčení, že toho dosáhnout lze a že se motor do cíle dopravit podaří.
 
"Zimní testování se obvykle odehrává v poměrně chladném počasí. Na zkušebním monopostu však můžeme simulovat nejrůznější podmínky, jako například chladnoucí motor, převodovku, hydrauliku nebo brzdy," vysvětluje Gunther Steiner.
 
"Problémem může být i opotřebování pneumatik, ačkoliv já jsem přesvědčen, že Michelin svůj domácí úkol splnil. Melbourne nebylo z pohledu pneumatik příliš náročným vystoupením. Předpokládám však, že až po Malajsii budeme mít jasnější představu o tom, jak se vyrovnat s novým nařízením jedné sady pneumatik pro kvalifikaci a závod."

Zdroj: Red Bull

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Christian Klien musí narukovat do armády - 19.1.2008
Klien si vyjednává angažmá u Spykeru pro rok 2008 - 20.7.2007
Klien odmítl DTM, do soboty se musí rozhodnout - 7.9.2006
Klien dostal od Red Bullu nabídku: DTM nebo Champ Car - 10.8.2006
Red Bull: Kritiky na Klienovu adresu přibývá - 21.6.2006

Reklama