Malajsie – horko, horko, horko! |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Ladislav Lála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Druhý závod letošní sezóny, Grand Prix Malajsie, představuje pro týmy nemalou výzvu. Teplota v Sepangu mnohdy překračuje 35°C. To je o 25°C více, než během předsezónního testování. Inženýři budou proto muset přijmout v Malajsii taková opatření, která pomohou jejich autům přečkat celý závodní víkend bez úhony.
Technický ředitel Toyoty Mike Gascoyne vysvětluje, jak se japonská stáj připravuje na zničující klimatické podmínky.
"Největší výzvou pro nadcházející víkend není okruh, ale teplota. Během předsezónních testů nelze simulovat nadměrné zahřátí vnitřku vozu. Musíme tudíž použít data získaná během testů ve Španělsku a pečlivě je spolu s údaji z předchozích sezón analyzovat,“ vysvětluje Gascoyne.
“Musíme efektivně využít chladící potenciál vozu. Je mi potěšením konstatovat, že v tomto ohledu fungovalo TF105 v Austrálii dobře. V rámci našeho vývojového programu, který se zaměřuje zejména na zlepšování aerodynamiky, představíme v Malajsii i nové přední přítlačné křídlo a některá další drobná vylepšení. Vše bylo konstruováno s cílem dalšího zlepšení aerodynamické účinnosti a celkového výkonu.“
Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama