FIA upřesnila pravidlo o dvou změnách směru při obraně |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Charlie Whiting upozornil média, že FIA a její sportovní komisaři budou nyní dvě změny směru jízdy při obraně posuzovat trochu jinak. Dvě změny směru jízdy na jedné rovince jsou zakázány již dlouho a každý si pod tím představí kličkování zleva doprava a zpět (nebo v opačném pořadí) před rychlejším soupeřem. Ten tím pádem nemá kudy projet a buď včas šlápne na brzdu, nebo dojde ke kolizi. Po souboji Lewise Hamiltona se Sebastianem Vettelem v Rusku si ale ředitel závodů F1 uvědomil, že směr jízdy se dá změnit dvakrát i v jednom směru. Jakkoliv zvláštně to může znít…
Jezdce jsem upozornil, že pokud udělají dvě změny stejným směrem, je to totéž, jako jedna změna tam a druhá zpět. Takže pokud by Seb udělal jednu změnu, ohlédl se, udělal další změnu, bylo by to stejně špatné jako dvě změny do dvou směrů." A ještě několik dalších aktualit ze zákulisí F1. FIA, FOM a týmy mají za sebou setkání Strategické skupiny F1, na kterém byl zamítnut návrh na úpravu bodovacího systému tak, aby skórovalo všech 20 jezdců, případně prvních 15. V platnosti zůstává současná podoba. Povinný noční čas na odpočinek pro všechny mechaniky se prodloužil o jednu hodinu, z osmi na devět hodin, takže v pátek i v sobotu skončí až o deváté ráno. Tato změna však začne platit až od sezony 2020. Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama