clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Banky by měly jednat v souladu s Ecclestonem

vydal: Ladislav Lála
zveřejněno: 30.3.2005, 00:10

počet komentářů: 0


Šéf stáje Minardi Paul Stoddart a dnes již bývalý šéf Jordanu Eddie Jordan apelují na tři banky, které převzaly finanční kontrolu nad Formulí 1, aby v zájmu sportu ponechaly Bernieho Ecclestona u kormidla.
 
Jak jsme Vás informovali v článku Banky získaly kontrolu nad formulí 1, získaly minulý týden banky BayernLB, JPMorgan a Lehman Brothers kontrolu nad společnostmi ovládajícími Formuli 1. Vše proběhlo v rámci mimosoudního vyrovnání. Tři banky dohromady ovládají 75%, zbylých 25% patří Ecclestonovi
 
Podle Jordana je pro banky životně důležité, aby s Ecclestonem spolupracovaly. Pouze tak lze prý zajistit dlouhodobou budoucnost sportu jménem Formule 1.
 
"Formule 1 s Berniem Ecclestonem má mnohem vyšší hodnotu, než bez Bernieho," uvedl Ir pro The Daily Telegraph.
 
"Banky teď mají podíly a hlasovací práva, pravdou však zůstává, že Bernie má na své straně promotéry, týmy a sponzory. Skutečnou kontrolu má a hodnotu přidává Bernie."
 
Stoddart rovněž vznesl obavy na adresu změny vlastnické struktury. Australan navrhuje, aby banky prodaly svůj podíl ve formuli 1 automobilkám. Ty vyhrožují konkurenční sérií, která by mohla startovat po vypršení stávající Concordské dohody, tedy v roce 2008.
 
Taková transakce by se však podle Stoddarta musela odehrávat pod taktovkou Ecclestona.
 
"Prodej podílu automobilkám by byl první krokem k odvrácení katastrofy v podobě dvou šampionátů," uvedl Stoddart.
 
"Banky si musí uvědomit, že potřebují Bernieho k tomu, aby se dokázaly zbavit své investice."

Zdroj: Autosport-Atlas

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama