KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU: |
|
|
|
Aston Martin se možná odvolá. počet komentářů:
7 |
|
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 7 z 7 |
|
||||||
|
||||||
Ani si nepamätám po koľkých rokoch sa stalo, že tam ten liter nezostal, asi to nikto nepotrebuje silno riešiť ďalšími dielmi pod kapotou. |
||||||
|
||||||
|
||||||
mazaní jsou na to dost, aby vymysleli jak to udělat... A co třeba unifikovaná nádrž s litrovou prohlubní na dně, kam čerpadlo nedosáhne, nebo něco jako spojené nádoby, kde ta kontrolní bude mít spojovací hrdlo v nějaké minimální výšce která zaručí, že tam ten litr prostě zůstane? |
||||||
|
||||||
|
||||||
To je dosť dobrá otázka. Prvé ma napadlo, že to bude proste postup ešte z čias dotankovávania, ale ono je asi aj reálne. aby si továrenské tímy po odobratí vzoriek pristrekli nejaké tie "aditíva". Môže to znieť hlúpo, ale to na prvé počutie znelo aj primiešavanie oleja do spaľovacej zmesi. |
||||||
|
|||||
proč si FIA neodebere vzorek paliva ve chvíli, když jsou vozy seřazeny na roštu před vyjetím do zaváděcého kola? času je tam na to dost, můžouho odebrat všem a je jasné, že nikdo už nemůže nádrž ničím doplňovat. Ať si každý natankuje kolik chce, buď bude mít těžké auto, nebo mu dojde palivo v posledním kole. Nebude ani prostor na všelijaké spekulace, proč namátkově kontrolují jednoho a druhého ne. Ale zase se tím pro komisaře nebo FIA zmenší manévrovací prostor pro zasahování do výsledků závodu, což je asi nežádoucí... |
|||||
|
||||||
|
||||||
Presne to isté napadlo i mne Navyše keby sa v AM miesto myslenia na homorite venovali výpočtom paliva, nemuselo sa nič stať..... |
||||||
|
||||||
|
||||||
Určite tam za zákrutou číhal Hamilton, ktorý s tortou hovien, čo upiekla FIA slamkou vysal palivo z nádrže. |
||||||
|
|||||
To odstavenie vozu na trati, upozorňovanie na šetrenie benzínu... Robili by to, keby si mysleli, že majú 0.7 litra navyše? |
|||||
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 7 z 7 |
Reklama