I přes chaotický závěr tréninku nejrychlejší Herta |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Colton Herta zůstává i po druhém tréninku nejrychlejším pilotem na novém městském okruhu v Nashvillu. Ten dal pilotům během 45minutového měření sil opět zabrat. Hned několik jezdců se dostalo během tréninku do problémů, a to především v jeho samém závěru, kdy několikrát zavlály červené vlajky. Velmi záhy po začátku 45minutového tréninku museli piloti znovu do boxů, když ve 4. zatáčce dostal hodiny Dixon a zůstal stát na dráze. V tomto místě piloty trápil velký hrbol, který se přes noc pořadatelé snažili zbrousit. Na čele tréninku se postupně vystřídali Ericsson, Rossi a Palou, ale 20 minut před koncem se Herta jako první v průběhu víkendu dostal pod hranici 1 minuty a 16 vteřin – 1:15.6874. Tento čas zajel na tvrdé sadě pneumatik. Trénink předčasně skončil pro Rahala a to po lehkém kontaktu se zdí v 8. zatáčce. Svůj vůz ale dokázal dopravit do boxů. Tam mezitím Herta přezul na měkkou sadu pneumatik, z čehož brzy vyplynul nejrychlejší čas víkendu – 1:15.3529. Za něj se zařadil stájový kolega Rossi. Scott Dixon se dostal dvakrát ve stejné zatáčce do problémů. Foto: IndyCar McLaughlin byl dalším, kdo se dostal do problémů, když v 7. zatáčce dostal hodiny a zadní křídlo poškodil o bariéru. Což způsobilo 8 minut před koncem tréninku druhé přerušení červenými vlajkami. Piloti dostali ještě závěrečných pět minut, aby zkusili vylepšit své časy, ale hlavně, aby si pořádně vyzkoušeli měkkou sadu pneumatik. Jenže o půldruhé minuty později v 10. zatáčce havaroval Rossi, Poškozený vůz ale dokázal dostat do boxů, byť měl pod čumákem zaražené odlomené křídlo. IndyCar ještě závěr tréninku prodloužila, jenže v posledních vteřinách nastal chaos. Ve stejnou chvíli havarovali Dixon, opět ve 4. zatáčce, tentokrát to ale znamenalo větší poškození, kdy za sebou Novozélanďan doslova táhnul ulomený zadní spoiler. Těsné závodění s Grosjeanem odnesl kolizí Chilton a ve stejné zatáčce skončil v únikové zóně ještě i Francouz Pagenaud. Hertu už tak v závěru nikdo nepřekonal. Stejně tak Rossi udržel druhou příčku. Za nimi i přes dvojitou porci problémů skončil Dixon, následovaný lídrem šampionátu Palouem a Bourdaisem, který dopadl nejlépe z pilotů s motory Chevrolet.
Zdroj: Původní text redakce, úvodní foto: IndyCar Zdroj: Původní materiál redakce, úvodní foto: IndyCar Komentáře ke článku
|
Reklama