Skutečný Mercedes je téměř bez bočnic |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dnes se možná naplnily nejhorší obavy soupeřů Mercedesu. Zatímco šéf týmu Ferrari v rozhovorech po Barceloně naznačoval, že má zákulisní informace o esu v rukávu tohoto týmu, Mercedes vypouštěl kouřovou clonu v podobě zájmu “o kreativní výklad pravidel“ ze strany Red Bullu, který do Barcelony přivezl vůz s výrazně vykrojenými bočnicemi. V as-Sachíru se však na trať vyřítil stříbrný vůz téměř bez bočnic. V Barceloně Mercedes tři dny testoval s krátkými bočnicemi a velkými čtvercovými otvory pro přívod vzduchu vpředu. V Bahrajnu, kde je podstatně hezčí počasí než v Evropě na konci února, mu ke chlazení stačí úzké vertikální štěrbiny. Velikost aerodynamické výhody i případných nevýhod tohoto konceptu nám samozřejmě odhalí až čas. Mercedes ale nejspíš věří, že se jedná o řešení hodné kopírování, jinak by ho nepotřeboval ukrývat před zraky soupeřů a otestoval ho již v Barceloně. Pravá podoba Mercedesu F1 W13. Foto: Mercedes Podstatně menší změny si na nových fotografiích všimnou fanoušci McLarenu. V upraveném barevném designu ubylo oranžové barvy, jelikož kryt motoru je nyní převážně černý a nese nápis McLaren Artura, což je nový sportovní vůz s hybridním pohonem a bezprodlevovou osmirychlostní převodovkou. Zdroj: RaceFans, úvodní foto: Mercedes Zdroj: RaceFans Komentáře ke článku
|
Reklama